2 Setări Pe Care Să Nu Le Folosești În Facebook Ads – Reclame Deva Hunedoara

2 setări pe care să nu le folosești în Facebook Ads dacă nu vrei să îți folosești fondurile fără să ai rezultate – reclame Deva, Hunedoara
Rezultatele (reclame Deva Hunedoara) sunt importante și construirea unui brand este și mai importantă atunci când faci reclame!
Am discutat de-a lungul timpului cu sute de antreprenori care și-au promovat afacerea în online prin Facebook Ads. Cel mai probabil orice dintre antreprenori a folosit la un moment dat obiectivele traffic sau engagement când și-a promovat afacerea pe Facebook.
Realitatea e că dacă setezi reclamele pe aceste obiective sunt slabe șanse să obții rezultate. Atunci când le folosești există o mare probabilitate să îți arzi banii afacerii. În general, atunci când setezi reclamele astfel (reclame Deva Hunedoara), riști să îți folosești banii fără a vedea vreun rezultat concret.
Explorează care e rolul fiecăruia dintre cele 2 obiective:
1. Traffic

Știi care-i partea tare? Acest obiectiv face exact ce spune și denumirea sa! Îți aduce trafic pe site.
În general, acest tip de public este un public destul de slab. Dacă faci reclame (reclame Deva Hunedoara) setând acest obiectiv, vei aduce mult trafic pe site-ul tău. Dar asta nu înseamnă că acel trafic va și converti în lead-uri (potențiali clienți) sau că acest public va finaliza o comandă de pe site-ul tău.
Nu tinde să crezi că acest obiectiv îți va aduce rezultate. În marea majoritate a cazurilor, nu vei vedea vânzări/potențiali clienți folosind acest obiectiv.
Acest obiectiv îți aduce oameni care fac acțiunea de a intra pe site-ul tău, dar care nu au o intenție reală de achiziție.
2. Engagement
Dacă ai avut active reclame Deva, Hunedoara cu obiectivul engagement, atunci știi că primești doar like-uri și comentarii când folosești acest obiectiv.
Cum de se întâmplă acest lucru? Pentru că asta îi ceri Facebook-ului! Asta înseamnă engagement până la urmă.
Utilizatorii sau, mai bine spus, oamenii se angajează cu postările tale și iau o acțiune în legătură cu postarea ta.
Dar, cam aici se oprește și interacțiunea lor cu brandul tău. Îți lasă un like sau un comentariu și, pe viitor, sunt slabe șanse ca aceștia să devină clienții tăi..
Așa că fugi de aceste setări. Nu ,,alerga” în direcția greșită pentru că doar vei pierde energie, bani și timp cu reclamele (Deva Hunedoara Facebook Ads).