8 din 10 Afaceri Eșuează În Scalarea Reclamelor – Servicii Marketing

Cele mai multe companii eșuează în scalarea reclamelor pe Facebook – Află ce greșeli să eviți atunci când vrei să dezvolți marketingul afacerii tale – servicii marketing
Ai crezut că atunci când reclamele merg, pur și simplu crești bugetul. Din moment ce reclamele tale funcționează și îți aduc rezultate, de ce să nu investești mai mulți bani, așa-i?
E foarte tentant să crezi că e momentul potrivit să mărești bugetul atunci când vezi că ai rezultate.
Descoperă care sunt pașii pe care trebuie să îi respecți atunci când vrei să scalezi campaniile tale de marketing (servicii de marketing):
1. Ce s-a întâmplat? Mi-a intrat setul de reclame iar în learning phase?!
Atenție: e important să știi cum să crești bugetul atunci când faci marketing digital pentru afacerea ta.
Orice modificare a bugetului poate să destabilizeze reclama.
Dacă vrei să crești fondurile pe care le investești în marketing (servicii de marketing) trebuie să nu mărești bugetul cu mai mult de 25% în 48-72 de ore. Orice modificare mai mare a bugetului, îți va destabiliza campania de promovare.
Gândește-te că alergi 10 minute / zi și dintr-o dată, într-o zi, încerci să alergi timp 2 de ore. S-ar putea să te accidentezi. Corpul tău nu este obișnuit cu acest volum de efort.
Același lucru se întâmplă și cu algoritmul dacă tu crești foarte mult bugetul. El va avea mult mai multe opțiuni din care să aleagă când mărești bugetul, iar setul tău de reclame va intra în perioada de învățare. Campania se va destabiliza.

2. Care e momentul potrivit în care să scalez marketingul afacerii?
Atunci când observi că rezultatele campaniei tale de marketing se încadrează în costurile dorite de tine timp de mai multe zile la rând, poți începe ușor, ușor să crești fondurile.
Nu există o tactică ideală prin care să faci asta. Poți încerca o scalare agresivă cu creșteri de buget de 15-20% o dată la 72 de ore în reclamele pe Facebook. Dar, la fel de bine, poți crește bugetul cu 3% la fiecare câteva zile în care campania îți aduce rezultatele dorite.
Totuși, prefer de obicei să fac o scalare mai lentă și cu bugete mai mici, pentru că e ceva mai stabilă – servicii marketing.
3. Cum pot să scalez marketingul afacerii mele?
Poti folosi o scalare la nivel de ad set pentru Facebook Ads.
Creezi minim 6-7 ad seturi cu un buget minim. Ce înseamnă acest buget minim? Costul unei achizitii (dacă te costă 30 lei să ai o achiziție, atât vei seta și bugetul). Ulterior, verifici care dintre ad seturi iti aduce rezultate mai bune și vei lăsa active doar acele ad seturi care îți aduc rezultatele dorite.
În fiecare ad set vei folosi alte audiențe pentru a vedea care tip de public îți aduce rezultate mai bune.