Afacerile Fără Obiective Reușesc (0 Rezultate)– Agentie Digital Marketing Deva Hunedoara

Toți experiții / specialiștii vorbesc despre obiectivele pe care trebuie să le setezi într-o afacere. Probabil cel mai întâlnit concept e cel legat de obiectivele SMART.
Probabil cel mai întâlnit concept e cel legat de obiectivele SMART (agentie digital marketing Deva Hunedoara).
În calitate de digital marketer, te invit să descoperi ce înseamnă să setezi obiective SMART în marketing.
1. Obiectivul trebuie să fie specific
Când te-ai gândit la afacerea ta, te-ai gândit automat și la creșterea vânzărilor. Obiectivul multora dintre noi, a antreprenorilor, este creșterea vânzărilor.
Dar ce înseamnă mai exact pentru tine creșterea vânzărilor?
Obiectivul trebuie să fie măsurabil. Adică, trebuie să decizi că în trimestrul 2 vrei o creștere de 20% a vânzărilor, de exemplu.
Stabilește cifre reale atunci când stabilești un obiectiv.
2. Obiectivul trebuie să fie măsurabil
Trebuie să poți măsura acel obiectiv în procentaje, numere etc. (Agentie digital marketing Deva Hunedoara)
Asigură-te că obiectivul pe care îl setezi poate fi măsurat sau că este cuantificabil.

3. Obiectivul trebuie să fie realizabil
Uită-te în istoricul firmei tale să vezi ce vânzări aveai în aceeași perioadă a anului trecut. Era o perioadă de creștere, de scădere?
Observă ce vânzări ai avut anul trecut (agentie digital marketing Deva Hunedoara)
Dacă anul trecut ai avut vânzări de 100.000 de euro, sunt slabe șanse să poți atinge anul acesta vânzări de 500.000 de euro. Nu pare realist să crești chiar cu 500% decât dacă ai o serie de noi proiecte și inovații.
4. Obiectivul trebuie să fie REALIST
Pare că de multe ori stabilim obiectivele cumva ,,din burtă”.
Adică obiectivele se stabiliesc în funcție de cum vrea antreprenorul.
Dar, un obiectiv trebuie să fie stabilit în funcție de resursele fixe, umane, financiare pe care un business le are.
Obiectivul trebuie să fie stabilit în funcție de cât poți obține maximum cu resursele pe care le ai.
E realist să îmi pot crește vânzările cu 500% acest an? Dacă ai avut o cifră de afaceri foarte mică, poate, dar dacă ai un business mai matur, nu e tocmai cel mai realist obiectiv.
5. Obiectivul are un termen limită (deadline)
Stabilește o dată până la care ar trebui să îți îndeplinești obiectivul. Ia-ți și o mică marjă de eroare de câteva zile, săptămâni, nu știi ce provocări se pot ivi pe parcurs (scădere de cerere, factori externi pe care nu-I poți controla etc.)