Agentie Facebook Ads – Visezi să afișezi reclame celor interesați de afacerea ta?

Visezi să convertești traficul de pe site-ul tău în clienți care să genereze vânzări repetate în afacerea ta?
Traficul e primul element care contribuie la succesul unei afaceri online (agentie facebook ads). Însă, cea mai importantă este conversia. Trebuie să ai vânzări și profit prin intermediul afacerii tale.
Ți-ai dat seama că nu e suficient să ai trafic pe site pentru a avea vânzările dorite. Însă, să știi că tuturor antreprenorilor le trece prin minte acest gând.
Gândește-te cum ar fi dacă ai putea să afișezi reclame din nou celor care au intrat pe site-ul tău. Practic, ai putea să retargetezi cu reclame toate persoanele care au intrat pe site-ul tău.
Am creat acest articol de blog pentru a-ți spune cum poți afișa din nou reclame prin Facebook & Instagram Ads persoanelor care au intrat pe site-ul tău.
1. Ce este o audiență custom?
Evident, după denumirea acesteia, îți dai seama că e vorba de o audiență personalizată.
Audiențele custom includ utilizatori sau persoane care au făcut o acțiune cheie. Aceste persoane au intrat pe site-ul tău, au interacționat cu pagina afacerii tale de Facebook sau s-au uitat la un videoclip de-ale tale.
Audiențe custom au dus la apariția funnel-ului de vânzări. Ele sunt extrem de folositoare pentru a le putea afișa reclame persoanelor care au mai interacționat cu brand-ul tău.
Atenție: audiențele custom sunt folosite si de o agentie facebook ads. Agentiile de Facebook Ads știu că acest instrument este folositor pentru a putea afișa reclame persoanelor cu adevărat interesate de business-urile clienților lor!

Poți crea audiențe custom inclusiv după link-urile paginilor pe care au ajuns utilizatorii site-ului tău.
Oamenii au nevoie de minim 7 interacțiuni pentru a cumpăra de la tine. Așadar, audiențele custom vor crește eficiența campaniilor tale de promovare.
2. Cum creez o audiență custom?
Nimeni nu ți-a spus cât e de simplu să creezi o audiență custom.
Intri în Business Manager, selectezi din burger menu (meniul cu 3 linii orizontale) Audiences și din Audiences selectezi Custom Audience sau Audiență Custom.
Apoi apeși pe butonul albastru – create audience – și selectezi, spre exemplu, optiunea website. Vei putea să afișezi din nou reclame prospecților care au intrat pe site-ul tău în ultimele 180 de zile.
Cu audiențele custom vei crea o pâlnie de vânzări și vei face reclame precum o agentie facebook ads!
IMPORTANT: poți să retargetezi cu reclame persoanele care au intrat pe site doar dacă ai avut instalat Facebook PIXEL!
3. Ce câștig dacă folosesc audiențe custom în afacerea mea?
Uite beneficiile cheie ale folosirii audiențelor custom:
👉 creezi o relație strânsă cu cei interesați de produsele / serviciile tale;
👉reclama ta va fi afișată constant utilizatorilor care au prezentat un interes față de produsele sau serviciile tale;
👉 te vei poziționa ca o autoritate sau ca un brand în relația cu prospecții tăi;
👉 vei putea să menții legătura cu toate persoanele care au interacționat cu pagina afacerii sau cu site-ul web;
👉 vei putea să afișezi reclame persoanelor care sunt cu adevărat interesate de serviciile sau produsele tale și
👉 vei obține mai multe vânzări în business-ul tău.
Mai am doar 1 loc disponibil zilnic la consultanța gratuită pe care o ofer luna aceasta (agentie facebook ads).
ATENȚIE: Consultanța gratuită este oferită doar persoanelor interesate cu adevărat să își crească business-ul și să obțină clienți noi!