Agentie marketing digital – Niciodată să nu rulezi așa campaniile de promovare

Agentie marketing digital – Niciodată să nu rulezi așa campaniile de promovare

agentie marketing digital

Niciodată să nu rulezi campanii de promovare în acest mod. O agentie marketing digital îți spune că îți anulează șansele de a-ți crește vânzările pe termen lung.

Cel mai probabil vrei să obții rezultate cât mai bune din campaniile de promovare Facebook Ads (ca o agentie marketing digital). Dacă maximizezi rezultatele obținute din campaniile de promovare, vei avea buget mai mare.

Un buget mai mare înseamnă că mai mulți prospecți vor auzi de tine. Îți dorești ca mai mulți oameni să audă de afacerea ta?

Cel mai probabil răspunsul la această întrebare este DA. Întotdeauna îți dorești ca antreprenor ca mai mulți oameni să audă de afacerea ta.

Uite ce poți face pentru a atrage audiențe relevante și potențiali noi clienți (ca o agentie marketing digital):

1. Creează campanii de promovare cu mai multe reclame

Ce se întâmplă dacă lași o campanie de promovare cu o singură reclamă? Facebook-ul nu are mai multe reclame pe care să le optimizeze.

Are un singur creativ către care îți direcționează fondurile.

Dacă tu ai avea mai multe reclame, Facebook-ul ar direcționa fondurile în mod egal către fiecare dintre creative. Iar… la un moment dat, când un creativ are rezultate mai bune decât celelalte, ar direcționa 80-90% din buget către creativele respective.

Ceea ce face Facebook-ul este să analizeze care dintre creative aduce cele mai bune rezultate în campania de promovare. Se uită la costul per click, ROAS, costul / conversie și CPM.

Reclama care aduce cele mai bune rezultate în acest sens primește cea mai mare parte a bugetului.

Acum gândește-te că făceai campania de promovare cu o singură reclamă (nu se recomandă de către o agentie marketing digital). Facebook-ul nu putea optimiza nimic. Indiferent care erau rezultatele, bugetul de la nivel de ad set se investea doar în reclama respectivă indiferent dacă era eficientă sau nu.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    Trebuia să te uiți tu manual dacă reclama e eficientă, iar dacă era ineficientă, ai fi fost nevoit să o oprești.

    2. Testează mai multe creative sau mai multe texte

    Introdu în campaniile tale de promovare fie același creativ cu texte diferite, fie creative diferite.

    Publicul tău poate rezona cu o reclamă de tip carousel sau cu un videoclip.

    Ori… poate cumpără produse atunci când văd imagini pe Facebook.

    Dacă vrei să îți dai seama care text atrage mai bine atenția clienților tăi și îi face să cumpere de la tine, folosește același creativ cu mai multe texte. Așa îți vei da seama care dintre texte captează atenția publicului tău țintă și îi determină să ia acțiunea de a cumpăra sau de a-ți lăsa lead-ul lor.

    Tot ce trebuie să faci pentru a rula campanii ca o agentie marketing digital este să planifici o consultanță gratuită. Click pe butonul de mai jos și programează o ședință gratuită cu noi.

    Dacă vrei să îți dai seama care text atrage mai bine atenția clienților tăi și îi face să cumpere de la tine, folosește același creativ cu mai multe texte. Așa îți vei da seama care dintre texte captează atenția publicului tău țintă și îi determină să ia acțiunea de a cumpăra sau de a-ți lăsa lead-ul lor.

    Tot ce trebuie să faci pentru a rula campanii ca o agentie marketing digital este să planifici o consultanță gratuită. Click pe butonul de mai jos și programează o ședință gratuită cu noi.