Agentie marketing – Visezi să obții mai mulți clienți în afacerea ta?

20% dintre antreprenorii în e-commerce folosesc un sistem de marketing despre care tu nu știi. Află cum facturează 6 cifre an de an (și cum fac marketing precum o agentie marketing).
În e-commerce traficul și vânzările sunt cruciale pentru succesul afacerii. Ai nevoie de clienți loiali pentru a-ți crește afacerea e-commerce (agentie marketing).
În lipsa unor clienți loiali, vei ajunge la saturație. Nu poți alerga încontinuu după clienți noi. În final, nu vei avea de unde să mai aduci clienți noi..
Greșeala frecventă pe care o fac mulți antreprenori este că își promovează afacerea folosind funcția boost post.
Creează o pâlnie de vânzări și o strategie de marketing pentru afacerea ta pentru a avea rentabilitate în campaniile tale de promovare!
Iată ce trebuie să știi legat de promovarea prin Facebook Ads & Instagram Ads pe care o fac antreprenorii din e-commerce de succes (și care acționează ca o agentie de marketing – agentie marketing):
1. Reclamele se fac folosind Ads Manager, nu boost post
Trebuie să creezi o pâlnie de vânzări pentru afacerea ta.
E necesar să accesezi Ads Manager atunci când faci reclame. Ads manager e un instrument pe care îl găsești în Business Manager. Cu acest instrument poți optimiza mult mai bine campaniile tale de promovare.
În fază inițială e necesar să creezi o campanie de promovare pentru a aduce trafic pe site-ul tău. Primul pas pentru a avea o afacere de e-commerce de succes este să aduci trafic pe site.

Recomandarea noastră e ca după ce ai adus trafic pe site, să afișezi din nou reclame persoanelor care au interacționat cu brand-ul tău. Le vei cere să adauge un produs în coșul de cumpărături.
După ce au interacționat cu afacerea ta, prospecții vor fi mai deschiși să cumpere de la tine. În plus, vor avea o mai mare încredere în business-ul tău.
2. Clienții care intră pe site sunt retargetati cu reclame
După cum ți-am spus mai sus, e necesar să retargetezi cu reclame persoanele care au intrat pe site. Dacă au intrat pe site-ul tău, e necesar să le afișezi reclame cu alte mesaje.
Întâi îi inviți pe site. După ce au intrat pe site, le afișezi o altă reclamă în care îi inviți să adauge un produs în coșul de cumpărături. Reclama prin care le spui clienților tăi să adauge un produs în coș trebuie să fie afișată doar celor care au intrat pe site-ul tău!
Persoanele care fac cunoștință pentru prima dată cu brand-ul tău nu sunt pregătite să cumpere de la tine.
Clienții tăi au nevoie de minim 7 interacțiuni cu brand-ul tău pentru a cumpăra de la tine. Așadar, fă reclame precum o agentie de marketing (agentie marketing) în business-ul tău! Retargetează-ți prospecții cu reclame și vei vedea o îmbunătățire a rezultatelor tale!
Vreau să îmbunătățesc rezultatele din afacerea mea și să îmi ating mai rapid obiectivele financiare (agentie marketing)!