Agentie promovare Facebook – Nu citi acest blog dacă nu vrei să afișezi reclame relevante clienților

Agentie promovare Facebook – Nu citi acest blog dacă nu vrei să afișezi reclame relevante clienților

agentie promovare facebook

Dacă ar fi să afișezi reclame clienților tăi, ce ai face pentru a comunica cât mai bine cu aceștia? O agentie promovare facebook îți poate fi de folos în acest sens!

Când începem să ne promovăm pe rețelele de socializare, vrem vânzări. Acesta e cel mai important obiectiv pentru orice antreprenor. Însă, e important să comunici cu publicul tău țintă în funcție de temperatura acestuia. O agentie promovare Facebook (West GDPR & Ads) afișează reclame potențialilor clienți în funcție de temperatura audienței.

Ai început direct cu mesaje de vânzare și ai optimizat campania de promovare din Facebook Ads pentru vânzări.

Am văzut acest aspect în cadrul lucrului cu antreprenorii și am decis să îți spunem CE MESAJE ar trebui să afișezi fiecărui tip de public.

Ce înseamnă să afișezi mesaje corespunzătoare în funcție de temperatura audienței (termen folosit de o agentie promovare Facebook)?

1. De ce dacă afișezi mesaje strict axate pe vânzare nu vei avea rezultate pe publicul rece?

Publicul rece sunt acei utilizatori care de abia au făcut cunoștință cu brand-ul tău. Ei nu știu ce problemă au.

Nu știu ce soluție ai tu de oferit.

În această etapă, e important să faci conștientizare. Mesajul trebuie să fie concentrat pe a le spune cine ești tu și ce problemă rezolvi în lume ca business. Momentan, nu îți cunosc brand-ul și acești oameni n-au încredere în tine.

De aceea, e important să capete încredere în brand-ul tău și să te cunoască mai bine.

Dacă le spui direct să cumpere, cel mai probabil nu vor cumpăra de la tine.

O agentie promovare facebook ține cont de aceste lucruri atunci când îți promovează afacerea.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    2. Atenție: publicul cald poate cumpăra produsele sau serviciile tale.

    Știi ce înseamnă acest public cald?

    Sunt utilizatori care au interacționat cu reclamele tale. Poate inclusiv au intrat pe pagina ta de Facebook sau ți-au trimis un mesaj.

    Acești oameni te cunosc deja și știu ce problemă rezolvi tu în lume. Doar că poate au nevoie să le spui ce ai nevoie de la ei.

    Sunt persoane care au mai interacționat cu brand-ul tău și care te cunosc.

    Poți să le spui să cumpere, dar nu uita să tratezi o problemă pe care o au sau să le oferi poate șansa de a descărca un material gratuit.

    3.Transformă-ți publicul fierbinte în clienți!

    Publicul fierbinte a făcut acțiuni cheie. Persoanele au ajuns pe site-ul tău. Au introdus un produs în coșul de cumpărături sau au ajuns în pagina de check-out.

    O agentie promovare Facebook ți-ar spune că aici trebuie să afișezi reclame AXATE PE VÂNZARE clienților tăi. Spune-le clar ce vrei de la ei. Transmite-le un mesaj puternic de vânzare.

    Dacă văd din nou reclamele tale, aceștia sunt utilizatorii care au cele mai mari șanse să cumpere și să convertească.

    Se spune că un utilizator are nevoie de minim 7 interacțiuni cu brandul tău pentru a cumpăra.

    Tot ce trebuie să faci pentru a afișa mesaje puternice și corespunzătoare clienților tăi este să planifici o consultanță gratuită cu noi.

    Click pe buton și lasă-ne să vedem dacă te putem ajuta ca de la OM la OM.