Ai Încercat Să Scalezi Bugetul? Buget De Marketing

Ai Încercat Să Scalezi Bugetul? Buget De Marketing

Marketingul online marketing

Ai Încercat Vreodată Să Scalezi Bugetul Tău De Marketing De Mai Multe Ori Într-o Zi În Reclamele Pe Facebook Sau TikTok? Buget De Marketing

Atunci când auzi ,,buget de marketing”, te gândești automat la suma de bani pe care o investești în reclame. Iar, orice antreprenor își dorește să ajungă să investească un buget cât mai mare în reclame, atâta timp cât o face într-un context de rentabilitate relevant pentru el.

Dacă îți dorești să scalezi bugetul tău de marketing, respectă aceste elemente-cheie pentru a nu face modificări nocive asupra campaniei tale de marketing!

De cele mai multe ori, atunci când facem marketing, tindem să luăm decizii emoționale (buget de marketing).Pentru orice antreprenor este crucial să se detașeze emoțional de modul în care funcționează reclamele. Atunci când acestea funcționează bine, tinzi să vrei să crești bugetele, iar atunci când vezi că lucrurile nu funcționează bine, îți dorești să pui pe pauză campania câteva zile sau să micșorezi bugetul.

Iar atunci când reclamele funcționează și vrei să mărești bugetul tău de marketing (buget de marketing), trebuie să analizezi următoarele lucruri:

1. Iei decizia în baza unor date valide și mature sau iei decizia în baza unor date imature?

Ai investit un buget suficient, astfel încât să aduni date mature în contul tău de publicitate? Înainte de a lua decizia de a mări bugetul, asigură-te că acea campanie de marketing a adunat suficiente date.

Nu vrei să crești un buget de marketing în baza unor date imature sau în baza unor parametrii ai vanității. Dacă iei emoțional decizia de a crește un buget de marketing, s-ar putea să nu fie cea mai bună decizie pe care o iei.

În general, dacă ai investit, în medie 200-250 de lei în reclamele pe Facebook sau TikTok, ar trebui să ai niște date destul de valide în campania ta de marketing (există nișe unde ai nevoie să investești și 400-500 de lei până să aduni date valide).

Ce înseamnă acest lucru pentru business-ul tău? Introdu o mai mare diversitate de creative în campaniile tale de marketing (dar ține cont și de bugetul pe care îl ai), pentru că sistemul poate alege ce reclamă să afișeze și în ce context, pentru a-ți crește rata de conversie.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    2. Spune stop joc scalatului campaniei tale de marketing de mai multe ori în aceeași zi

    Există foarte puține scenarii în care reușești să mărești cu succes bugetul campaniei tale de marketing de mai multe ori în aceeași zi. Mai ales dacă faci creșteri destul de mari ale bugetului tău de marketing.

    Dacă mărești de mai multe ori bugetul în aceeași zi, există riscul ca acea campanie de marketing să intre înapoi în learning phase (perioada de învățare).

    Ca antreprenor care își promovează imaginea afacerii sale în online, nu îți dorești ca o campanie care funcționează să intre în learning phase. Acest lucru este dezavantajos, deoarece reclama se destabilizează, ceea ce înseamnă că rentabilitatea ei ar putea scădea.

    Planifică o ședință gratuită pentru a-ți crește profitabilitatea reclamelor!