Atenție: Există categorii de date cu caracter personal care trebuie protejate

10% dintre antreprenori folosesc un sistem prin care îmbunătățesc securitatea datelor clienților despre care tu nu știi.
Descoperă cum protejează mai multe categorii de date cu caracter personal.
Nu te costă bani să protejezi mai bine datele clienților. Trebuie să protejezi toate categoriile de date cu caracter personal pe care le colectezi.
Clienții tăi au avut încredere în firma ta atunci când ți-au comunicat datele personale. Nu poți pierde încrederea clienților și trebuie să le oferi siguranță cu privire la folosirea datelor.
Începând de azi poți să protejezi toate categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrezi.
Am creat acest articol de blog pentru a-ți prezenta ce categorii de date cu caracter personal există. Uite ce categorii de date cu caracter personal există și cum să le protejezi:
De ce se spune că există mai multe categorii de date cu caracter personal?
Îți arăt într-un minut de ce există mai multe categorii de date cu caracter personal.
Adevărul e că există mai multe tipuri de date. Iar, firma ta trebuie să le protejeze în funcție de riscurile asociate acestora.
Datele cu caracter personal precum nume, prenume sau adresă de e-mail nu prezintă riscuri foarte mari. Dacă ai pierde respectivele date sau ar avea loc o breșă de securitate, încălcarea confidențialității datelor nu ar genera riscuri pentru persoanele fizice.

În schimb, dacă se pierd date privind sănătatea pacientului, atunci riscurile sunt mari. Există riscul ca individului să i se ofere un tratament necorespunzător sau să îi fie pusă în pericol viața. Trebuie să implementezi măsuri de securitate suplimentare pentru a proteja aceste date.
Poți să împarți datele în date personale și date personale sensibile.
Datele personale se referă la nume, prenume, adresă de domiciliu, vârstă, greutate, culoarea ochilor etc.
Datele personale sensibile se referă la datele privind sănătatea, datele privind apartenența la sindicate, orientarea sexuală, opiniile politice, convingerile religioase etc.
Cum să asigur confidențialitatea datelor clienților mei?
Poți implementa măsuri de securitate pentru a proteja datele clienților.
Pentru a proteja datele clienților poți să folosești:
- antiviruși;
- asisteme de protecție anti-malware (software-uri rău intenționate);
- asă actualizezi la zi sistemele de operare;
- a să actualizezi la zi programele pe care le folosești;
- a să activezi autentificarea prin doi factori pe conturile firmei;
- a să oferi accesul la datele personale doar persoanelor autorizate;
- a accesul la datele personale să se facă în baza unei autentificări puternice (utilizarea de parole de acces).
Depășește-ți competiția cu ajutorul GDPR-ului
Dacă îți creezi o reputație de firmă care protejează datele clieților, aceștia vor fi mai deschiși în a-ți comunica datele. Vor știi că tu asiguri confidențialitatea datelor lor.
Respectarea drepturilor clienților la protecția datelor îi poate determina să aleagă să lucreze cu tine. Și de ce să lucreze cu competiția ta, când tu ai produse și servicii bune? Și mai le și protejezi cel mai prețios bun, datele lor personale?
Poți obține un audit GDPR GRATUIT pentru a îmbunătăți securitatea informațiilor pe care le deții.
Click pe butonul de mai jos pentru a obține o consultație GDPR gratuită de 30 de minute cu mine!