Creșterea bugetului îți va ruina rezultatele reclamelor? Agentie de marketing online

Antreprenorule, știai că dacă mărești bugetul în reclamele pe Facebook, îți poți ruina rezultatele reclamelor? Uite câteva sfaturi de la o agentie de marketing online pentru cresterea bugetului.
Ajustarea bugetului sau creșterea acestuia nu duce întotdeauna la îmbunătățirea performanței campaniilor de optimizare. Știu, știu, e tentant să vrei să mărești bugetul când vezi că ai vânzări și rezultatele sunt și mai bune decât te așteptai. Inclusiv pentru o agentie de marketing online e foarte tentant să își dorească să mărsească bugetul atunci când clientul obține vânzări la un cost sub targetul agreat (agentie de marketing online).
Imaginează-ți că alergi frecvent la câte un maraton. Alergai de obicei 3 kilometri și dintr-o dată te pui să alergi 9 kilometri. Fără un antrenament corespunzător și o pregătire meticuloasă, cel mai probabil te vei accidenta când vei vrea să alergi 9 kilometri. Asta se întâmplă și cu algoritmul dacă crești bugetul MASIV, fără să respecți niște reguli în creșterea bugetului de marketing.
Practic, riști să destabilizezi campania de marketing atunci crești bugetul fără a avea niște principii sau reguli bine stabilite pe care le respecți.
Descoperă un sistem bazat pe 3 piloni simpli care te va ajuta să crești bugetul campaniei de marketing fără a o destabiliza. (agentie de marketing online)
1. Încearcă să mărești bugetul la 48-72 de ore în reclamele pe Facebook
Ar fi ideal să ajustezi bugetul o dată la 48 de ore. Dacă crești bugetul o dată la 48-72 de ore scalarea nu este foarte agresivă și nu riști ca reclama ta să intre înapoi în learning phase.
Atunci când campania ta intră înapoi în perioada de învățare devine din nou mai puțin stabilă. Pe lângă asta, dacă destabilizezi campania, riști ca aceasta să se ducă către un alt segment de public care să nu aducă aceleași rezultate ca publicul anterior.

Respectă această regulă pentru a nu destabiliza campania ta de marketing dacă nu îți dorești o scalare agresivă.
2. Vrei să crești rapid bugetul și să îți crești vânzările într-un mod mai agresiv?
O agentie de marketing online te-ar sfătui să nu crești cu mai mult de 10-15% bugetul o dată la 24 de ore.
Orice creștere mai agresivă a bugetului ar putea să îți destabilzeze campania. Și de ce să strici ceva ce funcționează, când poți crește prudent și cu pași ceva mai mici, dar sigur?
Mai bine siguranță decât haos în marketing.
Important: poți crește bugetul și cu 20-25% o dată la 24 de ore, dar fii foarte atent! Există riscuri mai mari să-ți destabilizezi campania de marketing cu această creștere.
3. Folosește reguli automate
Poți folosi reguli automate pentru creșterea bugetului. De exemplu, poți seta ca la fiecare 48-72 de ore bugetul să fie crescut cu 20% dacă costul / conversie sau per achizitie se mentine in targetul dorit de către tine.