Cu tactica asta îmi pot îmbunătăți vânzările de pe Facebook? Firme de marketing

Cu tactica asta îmi pot îmbunătăți vânzările de pe Facebook? Firme de marketing

firme de marketing

Pregătit să obții mai multe vânzări din reclamele pe Facebook? Află o tactică care e folosită de către firme de marketing cu succes pentru a îmbunătăți rezultatele clienților lor.

Ai crezut mult timp că aceste firme de marketing au ceva butoane, setări magice. Știu ele ce au de făcut pentru a-ți aduce vânzări și pentru a converti prospecții în clienți.

Dar lucrurile nu stau chiar așa. Nu există butoane sau setări magice. Într-adevăr, este important ca setările campaniilor de marketing să fie făcute corect pentru a crește șansele ca firma ta să obțină rezultate din promovarea plătită. Dar, elementul critic care stă la baza vânzărilor afacerii tale e-commerce este site-ul tău. Să nu uiți asta.

Descoperă un sistem format din 2 pași simpli prin care poți să îți îmbunătățești rezultatele pe care le obții din reclamele de pe Facebook (firme de marketing):

1. Analizează zilele în care contul tău de publicitate performează mai bine ca de obicei

După ce aduni date în contul tău de publicitate, evaluează care sunt zilele în care obții rezultate mai bune din promovarea plătită.

Identifică zilele în care contul tău de publicitate aduce rezultate mai bune. O să vezi că vei observa un tipar și că sunt anumite zile în care din reclamele plătite obții mai multe vânzări investind aceleași fonduri. Evident, și costurile / achiziție vor fi mai mici.

În zilele în care obții rezultate mai bune în campaniile tale de promovare plătită, mărește bugetul cu aproximativ 15%, maxim 20%.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    Dacă mărești bugetul cu 15-20%, sunt puține șanse ca reclama să intre în Learning Phase.

    IMPORTANT: dacă mărești bugetul cu 25% cresc șansele ca reclama ta intre inapoi în perioada de învățare. Fă cu foarte mare atenție orice creștere de buget, pentru că o creștere agresivă îți poate afecta negativ campania de marketing (firme de marketing).

    2. Evită să faci creșterea de buget în mijlocul zilei

    Nu fă creșterea de buget în jurul orei 4 după-amiaza dacă nu vrei să îți scazi performanțele campaniei tale de marketing!

    Orice creștere de buget trebuie să se facă cât mai devreme în ziua respectivă. De preferat, în jurul orei 5 dimineața (firme de marketing).

    Astfel, algoritmul va putea să distribuie întregul buget (crescut) în mod corect și echitabil pe întreg parcursul zilei.

    Click pe buton și obține o ședință gratuită cu noi pentru a-ți crește performanțele reclamelor de pe Facebook!