Cum distribui corect bugetul de promovare (firma de marketing)

Cum distribui corect bugetul de promovare (firma de marketing)

firma de marketing

Îți promit, eficiența campaniilor tale de promovare va fi alta când știi să disitribui bugetul de promovare corect

De când începi promovarea pe Facebook ca antreprenor, te întrebi care e bugetul minim de alocat (firma de marketing). Îți trec prin minte tot felul de întrebări și curiozități.

Care e bugetul minim pe care ar trebui să îl investesc? Câți bani ar trebui să bag în promovarea pe Facebook? Cum ar trebui să distribui bugetul?

Cel mai probabil cauți un răspuns la aceste întrebări (o firma de marketing iti ofera raspunsul).

Ok… acum gândește-te că atragi noi clienți pentru brand-ul tău cu costuri mai mici datorită faptului că aloci bugetul de promovare corect.

 Firma de marketing West GDPR & Ads te invită să citești rândurile de mai jos. Îți vom prezenta sistemul pe care să-l folosești pentru a distribui corect bugetul tău de promovare, astfel încât să maximizezi potențialul de creștere al afacerii tale.

O distribuire corectă a bugetului se bazează pe următorii pași simpli:

60% din buget ar trebui să fie alocat către publicul care nu te cunoaște. 60% dintre fondurile tale legate de promovare trebuie să fie alocate către persoanele care fac cunoștință pentru prima dată cu brand-ul tău.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    De ce aloc cea mai mare parte a bugetului către publicul rece?

    Cum reduci șansele ca firma ta să încalce GDPR cu un acord de confidentialitate?

    Cu acest public îți construiești pâlnia de vânzări. În vârful pâlniei de vânzări se află persoanele care fac cunoștință pentru prima dată cu brand-ul tău.

    Firma de marketing West GDPR&Ads îți spune că acest public este cel mai important. Dacă ai un public rece care își dorește ceea ce business-ul tău are de oferit, atunci tot marketingul tău va fi eficient.

    20% din buget îl poți distribui către publicul cald.

    Vei retargeta cu reclame persoanele care ți-au văzut reclamele sau au interacționat cu brand-ul tău pe rețelele de socializare.

    Astfel, vei putea să arăți din nou reclame, însă de data aceasta cu un alt mesaj, către persoanele care au interacționat cu brand-ul tău.

    20% din buget îl poți aloca către publicul fierbinte

    Persoanele care îți văd reclama și intră pe site-ul tău web, sunt un public fierbinte.

     

    Aceste persoane au arătat interes față de produsele sau de serviciile tale atunci când au intrat pe site-ul tău pentru a afla mai multe despre serviciile ori produsele tale.

    Pentru a sintetiza totul, trebuie să știi că această alocare te ajută să îți creezi o pâlnie de vânzări. Întâi afișezi reclame persoanelor care nu au interacționat niciodată cu tine.

    Apoi afișezi din nou reclame publicului care ți-a văzut reclamele sau a interacționat pe site-ul tău. Publicul cald și publicul fierbinte îți vor aduce vânzări sau conversia dorită de tine la costuri mai mici (de aceea o firma de marketing îți recomandă să faci retargeting).

    Click pe buton pentru a planifica o consultanță gratuită cu noi. În mai puțin de 20 de minute vei obține claritatea necesară pentru a-ți maximiza rezultatele campaniilor de marketing.