GHIDUL SUPREM pentru a crea reclame scalabile pe Facebook – agentii marketing online

GHIDUL SUPREM pentru a crea reclame scalabile pe Facebook – agentii marketing online

agentii marketing online

De ce reclamele pe care le rulezi pe Facebook nu aduc rezultatele dorite în e-commerce (agentii marketing online)?

Compari rezultatele tale cu cele văzute la alți antreprenori care rulează reclame prin Facebook Ads (agentii marketing online). Nu înțelegi cum alții spun că obțin de 4-5 ori mai multe vânzări decât banii investiți.

Ești convins că ai încercat toate metodele și că pur și simplu în cazul tău lucrurile nu funcționează. Ai încercat toate strategiile posibile, dar nu ai obținut o rentabilitate a campaniilor tale de promovare mai mare de 2.

Îți prezint în mod sintetizat care e o posibilă cauză pentru care nu obții rezultatele dorite din reclamele pe facebook:

1. Nu rulezi reclame de tip carousel ca agentiile de marketing

Poate nu ai auzit până acum de reclamele de tip carousel. Sau poate agentiile marketing online nu ți-au spus cât de puternice sunt aceste reclame.

 

Reclamele de tip carousel sunt reclame care afișează produsele pe care tu le-ai introdus pe site. Acestea afișează informațiile pe care tu le ai în catalogul de produse în legătură cu produsele tale.

Și.. un lucru extrem de interesant e că acest tip de reclamă poate fi rulată doar dacă ai un catalog de produse și un set de produse introduse în cont. Poți să îți faci setările legate de catalogul de produse și seturile de produse din secțiunea Commerce Manager (Burger Menu – Meniu) din Facebook Ads.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    2. Nu faci reclame de retargeting folosind reclame de tip carousel

    Agentiile de marketing online (agentii marketing online) cu expertiză fac campanii de retargeting. Că tot veni vorba de campaniile de retargeting, reclamele de tip carousel sunt o soluție utilă în acest sens.

    În reclamele de retargeting tu afișezi reclame persoanelor care au intrat pe site-ul tău, dar n-au cumpărat de la tine. O reclamă de tip carousel ține minte la ce produse s-a uitat clientul tău pe site.

    În momentul în care vei afișa clienților tăi reclame de remarketing de tip carousel, ei vor vedea fix produsele pe care le-au văzut la tine pe site.

    Astfel, îți va fi mai ușor să faci o vânzare și îți vei îmbunătăți rezultatele pe care le obții din promovarea pe Facebook.

    Că tot a venit toamna și a început vântul să bată mai tare, nu lăsa vântul să bată în contul tău de publicitate Facebook! Frunzele copacilor tind să cadă, dar vânzările tale trebuie să crească.

    Click pe buton și planifică o ședință gratuită cu mine pentru a-ți crește rata de conversie și vânzările obținute din reclamele pe Facebook Ads!