Exclusiv: Descoperă Bugetul Ideal De Marketing – Servicii de Marketing Hunedoara

Exclusiv: Descoperă fondurile pe care ar trebui să le investești în marketingul plătit pentru a putea să obții rezultate stabile în campaniile tale de marketing de pe Meta Ads!
Pare că nu reușești să îți dai seama ce fonduri ar trebui să investești în marketing (servicii de marketing Deva Hunedoara)… Cauți diverse metode și informații prin care să calculezi bugetul tău de marketing.
Ce vei mai face pentru a-ți calcula fondurile corect? Vei întreba probabil și Chat GPT!
Vezi cum poți să îți calculezi corect fondurile tale de marketing, astfel încât să obții stabilitate în rezultatele pe care le generezi cu ajutorul reclamelor plătite!
1. Folosește tactica 7.14 conversii/zi
Bugetul tău ideal ar trebui să îți fie de folos în a obține 50 de lead-uri / săptămână (servicii de marketing Deva Hunedoara). Cele 50 de lead-uri ar trebui să fie obținute în maximum 7 zile de la data activării reclamelor.
Această tactică de a-ți calcula fondurile de marketing, îți va permite să ieși din perioada de învățare cu succes. Meta introduce reclamele tale într-o perioadă de învățare atunci când le activezi.
Dacă algoritmul Meta observă că nu vei reuși să obții 50 de conversii în primele 7 zile, acesta îți va introduce reclamele în learning limited.
Un specialist care oferă servicii de marketing Deva Hunedoara, îți recomandă să încerci pe cât posibil să te apropii de cele 50 de conversii în primele 7 zile.
Chiar dacă poate nu dispui în acest moment de fondurile de marketing necesare pentru a obține 50 de conversii în primele 7 zile, încearcă să te apropii cât mai mult de acest număr. Cu cât te apropii mai mult de cele 50 de conversii, cu atât reclama ta va trece mai ușor de acea perioadă de învățare limitată.
Important: În agenția noastră, observăm și că perioada de învățare limitată începe să se activeze și după 4-5 zile de la pornirea reclamelor. Nu întotdeauna statusul de learning limited va fi afișat în a opta zi, ca urmare a faptului că nu ai obținut 50 de conversii.

Dacă nu atingi cele 50 de conversii în primele 7 zile de la activarea reclamelor, reclamele vor intra într-un mod de turbulență. Cam așa s-ar traduce perioada de învățare limitată. Practic, reclamele tale devin instabile, vor performa mai slab și costurile tale vor crește.
De aceea, se recomandă să părăsești cu succes perioada de învățare și să obții cele 50 de conversii, pentru a putea să obții rezultate stabile din campaniile tale de marketing.
Și acum, bine, bine, cum îmi calculez totuși bugetul? 7.14 conversii x 7 zile. Iar dacă pentru o conversie investești 10 lei, atunci vei avea nevoie de 499.8 lei pe săptămână pentru a ieși din perioada de învățare cu succes (servicii de marketing Deva, Hunedoara).