GDPR agentii imobiliare – Evită expunerea la amenzi

Motivul numărul unu pentru care te expui la riscuri financiare pe termen lung (GDPR agentii imobiliare)
Vrei să știi că ai cât mai multă siguranță în firma ta? Te-ai gândit cum să îți protejezi agenția imobiliară cât mai bine. GDPR agentii imobiliare. GDPR în agentiile imobiliare e un lucru important.
Acoperă cât mai bine cu putință nevoile agenției imobiliare legate de GDPR! Doar astfel vei putea să îți consolidezi afacerea pe termen lung.
Reducerea numărului de încălcări GDPR și de erori umane legate de GDPR pe termen lung într-o agenție imobiliară se face prin:
1. Informarea clientului cu privire la folosirea datelor personale
Descoperă cum poți să crești încrederea clienților în agenția ta imobiliară.
GDPR in agentiile imobiliare (GDPR agentii imobiliare) se referă în primul rând la contractul încheiat cu clientul.
Ai observat că în agenția ta imobiliară ai nevoie de datele clientului pentru a încheia un contract cu acesta.
Fără contract, clientul nu poate achiziționa un serviciu din partea ta.
Ai nevoie de o informare privind confidențialitatea în cadrul contractului încheiat cu clientul. Vei respecta astfel cerințele privind transparența din GDPR și îți vei informa onest clienții cu privire la folosirea datelor lor personale.
Spune-le clienților tăi următoarele lucruri: datele de contact ale firmei tale, scopurile în care le vei folosi datele în baza contractului, baza legală pentru folosirea datelor personale, perioada de păstrare și ce măsuri de securitate ai implementat pentru a proteja datele.

2. Evaluarea modului în care se publică fotografii cu clienții pe internet (testimoniale)
Cum să îți crești credibilitatea firmei? E simplu! Ai nevoie de testimonialele unor clienți satisfăcuți!
Dar… atunci când publici imagini sau videoclipuri cu clienții pe internet, le prelucrezi datele personale.
Cere acordul clienților tăi pentru a face publice fotografiile sau videoclipurile cu aceștia.
Dacă nu ai acordul lor, îți expui firma la penalități și riști să pierzi încrederea unui client mulțumit de serviciile tale. Întreabă-ți întotdeauna clienții dacă sunt de acord să publici fotografii sau videoclipuri cu aceștia.
Păstrează și o dovadă a faptului că acel client a fost de acord cu publicarea imaginii sale pe internet. Dacă el depune o plângere, tu vei știi că nu vei avea de ce să plătești despăgubiri clientului respectiv.
GDPR în agențiile imobiliare (GDPR agentii imobiliare) se referă inclusiv la folosirea imaginii clienților.
3. Analizarea programelor informatice de tip CRM
Aproape orice agenție imobiliară are un software CRM. Verifică unde ajung datele pe care tu le introduci în software-ul CRM.
Pentru a reduce riscul ca GDPR-ul să fie încălcat asigură-te că datele sutn păstrate în Uniunea Europeană.
Datele din CRM nu ar trebui să fie transferate în afara Uniunii Europene.
Am pregătit o surpriză pentru tine pentru că ai citit blogul GDPR agentii imobiliare.
Apasă click pe butonul de mai jos și vei putea obține o consultație GDPR gratuită în agenția ta imobiliară!