GOOGLE CONSENT MODE V2 – Modificarea ce afectează marketingul afacerii

GOOGLE CONSENT MODE V2 – Modificarea ce afectează marketingul afacerii

google consent mode v2

Prima modificare a celor de la Google care îți afectează conversia campaniilor de promovare (google consent mode v2)

Îți dorești să te asiguri că eficiența campaniilor tale de promovare nu scade. Probabil ai observat că fără consimțământul utilizatorilor, nu mai poți folosi cookie-uri furnizate de Google Analytics. Google Consent Mode V2 schimbă regulile jocului în ceea ce privește urmărirea utilizatorilor unui site.

Dacă nu se găsește o barieră de cookie-uri pe site-ul afacerii tale, riști ca promovarea ta pe Google să nu mai aducă rezultate frumoase. Fără o barieră de cookie-uri poți vedea o scădere în conversii și vânzări.

Implementează o barieră de cookie-uri pe site pentru a menține rezultatele bune pe care le obții din Google Ads!

Uite ce trebuie să faci pentru a menține rentabilitatea campaniilor tale de promovare prin Google Ads:

1. Introdu pe site-ul tău o barieră de cookie-uri! Alege un furnizor care este acceptat de către Google (Google consent mode v2)

Dacă îți dorești să obții rezultate bune din promovarea pe Google Ads, ai nevoie de o barieră de cookie-uri. Lipsa ei te face să nu poți urmări acțiunile pe care utilizatorii le fac pe site-ul tău.

Există mai mulți furnizori care sunt acceptați de către Google. Google recunoaște anumiți furnizori de sisteme de gestionare a cookie-urilor ca respectând GDPR și Directiva privind viața privată și comunicațiile electronice.

Dacă folosești WordPress ca platformă, recomandarea mea e să folosești CookieYes sau Cookie Bot.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    Folosind o barieră de cookie-uri vei trimite către Google informații legate de vizita acelui utilizator pe site. Google va primi în continuare informații legate de activitatea utilizatorului pe site.

    Google Consent Mode V2 a apărut pentru ca GDPR-ul să fie respectat.

    Vei putea să urmărești acțiunile pe care utilizatorii tăi le fac doar dacă ai o barieră de cookie-uri introdusă pe site!

    2. Verifică să existe un buton de respingere și unul de acceptare a folosirii cookie-urilor

    Setează bariera de cookie-uri corect. Dacă nu ai un buton de acceptare și unul de respingere, riști să suferi penalități pe termen lung.

    Utilizatorul site-ului tău trebuie să poată refuza utilizarea de cookie-uri de marketing ori statistice.

    Riști să pierzi încrederea clienților tăi dacă aceștia nu pot să refuze utilizarea de cookie-uri.

    Google Consent Mode V2 dă mai multă putere utilizatorilor și mai mult control cu privire la adunarea de informații în legătură cu comportamentul lor pe internet.

    Crește încrederea clienților tăi în business-ul tău prin faptul că le permiți să refuze utilizarea de cookie-uri!

    3. Integrează un buton privind setările cookie-urilor (Google Consent Mode V2)

    Un lucru important pe care trebuie să ți-l spun este că este necesar să-ți informezi transparent clienții cu privire la folosirea de cookie-uri.

    Google Consent Mode V2 vine să crească transparența pe internet.

    Fă tot ce-ți stă în putință pentru a introduce un buton privind setările cookie-urile. Așa utilizatorii vor putea să aleagă dacă vor să folosească cookie-uri de marketing sau statistice.

    În plus, vei putea să le spui ce tip de cookie folosești, în ce scop și care este perioada de păstrare a acestuia.

    Implementarea acestor lucruri te ajută să previi plângerile clienților și să reduci riscul de a încălca GDPR.

    Mai mult, îi arată Google-ului faptul că tu depui eforturi pentru a respecta GDPR și cerințele google consent mode V2.

    Programează ACUM o consultație gratuită pentru a primi sfaturi legate de implementarea Google consent mode v2! Menține-ți randamentul campaniilor de promovare!