Încerc constant să-mi promovez magazinul online – agentie de publicitate online

Încerc constant să-mi promovez magazinul online – agentie de publicitate online

agentie de publicitate online

În aceste zile caut să aflu cum să fac reclame pe Facebook Ads dacă am un magazin online! (agentie de publicitate online)

Știi că în antreprenoriat lucrurile care funcționează au la bază tactici și strategii (o agentie de publicitate online construiește metode și tactici de promovare). Ca orice antreprenor implicat, vrei să dezvolți tactici și strategii în afacerea ta care să aducă rezultate în afacerea ta.

Acum te preocupă să dezvolți tactici de marketing care să îți optimizeze reclamele pe Facebook și care să stimuleze vânzările.

Secretul pentru a face reclame care să atragă audiențe relevante și noi clienți pentru business-ul tău:

1. Folosește reclame de tip carousel când afișezi reclame publicului rece

Reclamele de tip Carousel folosesc produsele pe care tu le-ai introdus în site-ul tău. Reclamele de tip carousel folosesc datele introduse în magazinul tău online cu privire la produsele pe care le comercializezi.

Vor fi afișate fotografiile cu produsele, numele produselor și detaliile legate de prețul acelor produse.

Astfel, utilizatorii de pe platforma de socializare Facebook vor putea afla direct din cadrul platformei care e prețul produselor tale și ce fel de produse comercializezi.

Reclama de tip carousel poate fi dinamică. Acest lucru înseamnă că această reclamă poate reține acțiunile pe care utilizatorii le fac atunci când accesează reclama ta (agentie de publicitate online)

Un ultim lucru de știut legat de reclama de tip carousel este că trebuie să fie interconectată cu catalogul tău de produse. Catalogul tău de produse din Facebook Ads este cel care permite reclamei de tip carousel să afișeze informații în legătură cu produsele pe care le comercializezi.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    2. Folosește CAROUSELUL inclusiv în remarketing

    Reclama de tip carousel poate fi folosită și în remarketing. O agentie de publicitate online o folosește pentru a retargeta utilizatorii cu reclame.

     

    Reclamele de tip carousel pot fi folosite pentru a afișa reclame utilizatorilor de Facebook cu produsele pe care le-au văzut la tine pe site. Spune-mi dacă îți e cunoscut următorul context: un client intră la tine pe site, adaugă un produs în coș și îți părăsește site-ul.

    Din moment ce adăugat un produs în coș, clar are un interes crescut pentru acel produs și intenția sa de cumpărare este evidentă. Iar, dacă nu rulezi reclame de remarketing, ai pierdut acel om care ți-a adăugat un produs în coșul de cumpărături.

    Reclama de remarketing o poți folosi pentru a retargeta cu reclame persoanele care au adăugat un produs în coș sau au ajuns la finalizarea comenzii, dar nu au mai finalizat-o. Atunci când faci remarketing, reclama de tip CAROUSEL (dinamic) va afișa reclamele utilizatorilor de pe Facebook cu produsele pe care le-au vizualizat la tine pe site sau pe care le-au adăugat în coș.

    Acum crezi că știi ce face o agentie de publicitate online?

    Te invit la o sesiune de consultanță gratuită în care vei afla cum poți să setezi o reclamă de tip carousel și să maximizezi rezultatele pe care le poți obține din reclamele Facebook Ads.

    Click pe buton și planifică o consultanță gratuită. Vei străpunge orice limitări pe care le întâmpinai în afacerea ta din perspectiva creșterii vânzărilor!