Încetează Să Mai Spui Bună Ziua, Începe Cu Un Hook – Activitati Marketing!

Încetează Să Mai Spui Bună Ziua, Începe Cu Un Hook – Activitati Marketing!

Activitati Marketing

Încetează Să Mai Spui Bună Ziua, Începe Cu Un Hook – Activitati Marketing! Sună Nebunesc, Dar Ai Doar 1-2 Secunde Să Captezi Atenția Clienților Tăi, Așa Că Nu Începe Un Videoclip Cu Bună Ziua!

Sunt convins că ai testat până acum în reclame videoclipuri care nu ți—au adus rezultate. Videoclipuri care pur și simplu nu captau atenția clienților tăi, iar oamenii dădeau skip sau scroll de când începea videoclipul tău. (activitati marketing)

Atunci când desfășori activitati de marketing, e normal ca anumite lucruri să nu funcționeze, dar există câteva lucruri pe care le poți face pentru a crește șansele ca videoclipul tău să fie eficient.

Indicatorii și rezultatele sunt grăitoare în marketing, așadar, dacă vrei ca rezultatele să vorbească de la sine atunci când te promovezi, folosește acest proces în alegerea hook-ului:

1. Începe cu o frază puternică, îndrăzneață, care să capteze atenția potențialilor clienți

Probabil ai auzit și tu foarte multe clipuri care încep cu ,,Bună ziua” sau ,,Salut” (activitati marketing). Aceste videoclipuri nu tind să funcționeze foarte bine, deoarece nu captează atenția potențialilor clienți.

Gândește-te că prima ta frază trebuie să stârnească curiozitatea potențialului client. Mai mult, poți folosi inclusiv fraze care să șocheze sau să începi videoclipul într-un mod diferit de cei din nișa ta, ca să captezi atenția potențialilor clienți.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    În loc să începi cu ,,Bună ziua”, ia în considerare să începi cu o frază precum ,,De ce vei obține de 2 ori mai mulți clienți dacă îți mărești prețurile” sau ,,Suplimentul alimentar pentru bărbați și femei, care te ajută să te recuperezi cu până la 50% mai rapid după cele mai grele antrenamente”.

     

    1. Începe cu o frază puternică, îndrăzneață, care să capteze atenția potențialilor clienți

    Arată-i clientului tău care e cel mai important lucru pentru el în legătură cu produsele sau serviciile tale. Astfel, el va știi ce va primi dacă se va uita la videoclipul reclamei tale.

    Multe reclame creeaza confuzie. Nu afli in primele secunde ce vand acele branduri. Nu intelegi ce beneficiu vei avea dacă vei folosi acel produs sau serviciu.

    Mentioneaza in prima frază a videoclipului problema pe care o rezolvi sau ce vor câștiga persoanele care folosesc produsele sau serviciile tale.

    Îți spuneam la început de captarea atenției potențialilor tăi clienți, iar, la final, vreau să te las cu un gând: dacă videoclipurile tale arată exact la fel cu cele ale competitorilor tăi, cum vei capta atenția? Creierul clientului tău are nevoie să vadă lucruri diferite, altfel nu îi vei capta atenția. Desfășoară activități de marketing cu sens, care să îți aducă rezultate și implinire!

    Planifică o ședință gratuită pentru a-ți crește profitabilitatea reclamelor!