Marketing online – Dacă ar fi să crești profitabilitatea afacerii, unde nu te-ai promova?

Nu mai e un secret… poți ajunge la publicul tău țintă mult mai ușor prin marketing online.
Vrei să ai impact cu afacerea ta. Nu îți dorești să ai o afacere care nu impactează lumea (și fără marketing online nu poți impacta lumea).
Încerci una, două, trei platforme de socializare pentru a te promova, dar nu știi care e cea potrivită pentru tine. Trebuie să iei în calcul arhetipul tău de client și unde își petrece el cel mai mult timp. Acolo trebuie să te promovezi cel mai intens.
În calitate de marketer digital, am întâlnit zeci de antreprenori care credeau cu tărie că trebuie să își promoveze afacerea prin Facebook Ads.
Astăzi, voi deconstrui împreună cu tine metoda prin care creezi campanii de promovare rentabile prin Facebook Ads:
1. Creează creative care captează atenția
De ce nu îți spune nimeni cât de importante sunt creativele în crearea de campanii de promovare eficiente?
Până și eu mă întreb. Mai știi când erai copil și părinții tăi încercau să îți explice care sunt lucrurile importante în viață? Ei bine, ăsta e un lucru extrem de important în viața afacerii tale și promovarea afacerii tale. Crucial chiar.
Creativele pe care le folosești în campaniile de promovare trebuie să oprească utilizatorul din scroll. Când vede reclama ta trebuie să se oprească instant! În marketing online, captarea atenției contează cel mai mult.

Dacă reclama ta trece ca gâsca prin apă și utilizatorii nu se opresc din scroll, nu ai cum să obții rezultate din promovarea pe Facebook.
Uite 2 tactici pentru a-ți dubla rezultate prin Facebook Ads:
- folosește culori contrastante;
- folosește oameni în creativele tale.
2. Construiește campanii de promovare profitabile
Urăști să vezi că investești timp și bani, dar nu ai rezultate pe Facebook (marketing online)?
Gândește-te că o mică setare greșită poate afecta randamentul campaniilor tale de promovare.
Dacă vrei să ai profit din promovarea pe Facebook, trebuie să setezi campania corect. Setează campania pe obiectivul Leads sau Sales în funcție de nișa ta.
În baza acestor obiective, îi vei cere Facebook-ului să îți aducă utilizatori care să îți lase detaliile de contact (leads) sau care să adauge un produs în coș (sales – add to cart).
3. Scalează-ți campaniile
Folosește audiențe custom pentru a-ți scala campaniile de promovare.
Audiențe custom se referă la persoanele care au adăugat un produs în coș, dar nu au plasat comanda.
Folosește 20% din bugetul tău pentru a retargeta utilizatorii care au făcut acțiuni cheie la tine pe site, dar nu au cumpărat. Vei vedea o îmbunătățire a rezultatelor tale imediat.
Planifică o consultație gratuită cu noi pentru a-ți îmbunătăți rezultate din promovarea pe Facebook Ads!
Click pe buton pentru a transforma modul în care faci marketing online!