Nu Cred Că Vrei Să Nu Folosești UGC – Promovari Online

În doar 60 de secunde afli cum te pot ajuta creatorii de conținut să îți crești rentabilitatea reclamelor de pe Facebook sau TikTok!
Fiecare antreprenor trece prin momente mai complicate cu reclamele. Uneori un creativ are un succes enorm și avatarul tău de client convertește foarte bine pe acel creativ. Alteori, pierzi luptă după luptă și creezi reclame ineficiente care nu aduc rezultate (promovari online)…
Îți poți permite să fii sceptic, dar nu îți poți permite să nu încerci UGC:
1. Oamenii fac afaceri cu oamenii, nu cu brand-uri
Un creator de conținut este, în general, bun la crearea de conținut video. Și are și puterea de a se conecta mai bine cu audiența ta.
În plus, în general, oamenii captează atenția în reclame. Iar un creator de conținut care are carismă și experiență poate capta foarte bine atenția avatarului tău de client – promovari online.
Și, uite, există și o perspectivă pe care de multe ori putem să o ignorăm – Creierul uman s-a obișnuit cu reclamele. Gândește-te că vezi un videoclip de o calitate neobișnuit de bună, editat profesionist.
Într-o secundă creierul tău face rapid conexiunile și își dă seama că e o reclamă. Există o probabilitate ridicată să dai scroll și să treci mai departe.
Asta poate face și avatarul tău de client atunci când vede un videoclip filmat într-un mod profesionist.
Însă, un creator de conținut creează un conținut care să nu inducă creierului ideea că vede o reclamă. Poate crea un conținut pe care îl vezi, în general, pe pagina unui prieten sau la story-ul cuiva.
Ce pierzi dacă nu faci promovari online cu creatori de continut? Riști să nu creezi creative care să convertească și care să se conecteze într-un mod cât mai uman cu avatarul tău de client.

2. Avatarul tău de client poate să consume conținut de tip video
Dacă avatarul tău de client consumă, în general, conținut de tip video, ar fi util să lucrezi cu un creator de conținut.
Însă, acest lucru îl poți afla doar dacă faci teste și dacă îți cunoști foarte bine avatarul de client ideal.
Ai vrea să nu faci conținut video dacă ai știi că avatarul tău de client consumă acest tip de conținut ca pâinea caldă? Probabil că nu.
Recomandarea noastră ar fi să testezi și conținutul video în reclamele tale pentru a observa dacă acestea îți aduc rezultate. Există șansa ca în promovările tale online să găsești un creativ care să fie câștigător și care să îți crească rentabilitatea reclamelor.