Nu știi să calculezi bugetul de marketing? Agentie de marketing online

Spune-mi dacă îți e cunoscută următoarea situație:
Ai o afacere de e-commerce și îți dorești rezultate mai bune din promovarea pe Facebook. Cauții informații de la o agentie de marketing online sau un specialist cu privire la calcularea corectă a bugetului de marketing.
Te afunzi în cercetare, analiză, cauți pe mai multe site-uri, dar nu găsești acea informație de care ai nevoie. Pur și simplu dai de teorii care nu pot fi puse în aplicare.
Dar, antreprenorule, am pregătit un articol nou de blog pentru tine. O agentie de marketing online îți prezintă o strategie pe care să o folosești pentru a stabili corect bugetul campaniilor tale de promovare.
Ce lucru ciudat există atunci când faci reclame prin Facebook Ads?
Ei bine, trebuie să înțelegi că atunci când începi să rulezi reclame, Facebook-ul se află într-o perioadă de învățare.
Haide să îți dau un exemplu concret. Să spunem că ai nevoie de contactele clienților tăi și faci o campanie de lead generation (atragerea de potențiali clienți). Trebuie să știi că facebook-ul trebuie să obțină datele a 50 de potențiali clienți în 7 zile pentru a ieși din această perioadă de învățare.

De ce risc ca rentabilitatea campaniei mele de marketing să scadă dacă nu adun 50 de evenimente (potențiali clienți)? Dacă Facebook-ul nu obține 50 de conversii în 7 zile (50de contacte, în acest caz), reclama intră într-un stadiu numit învățare limitată. Ca să facem o analogie, e ca și cum ai merge cu un avion și există turbulențe. Adică, reclama ta tinde să îți aducă rezultate la costuri mai mari în perioada de învățare limitată.
Dacă treci cu brio de perioada de învățare, campania ta se optimizează și îți aduce rezultate la costuri mai mici.
Bine, bine, dar cum mă ajută aceste informații pe mine?
Și eu dacă eram în locul tău m-aș fi întrebat același lucru. Tot ce trebuie să știi este că strategia prin care îți stabilești bugetul de marketing se bazează pe aceste evenimente.
O agentie de marketing online îți spune că ar trebui ca mai întâi să faci o campanie de testare. Să investești un buget minim în care să vezi cât te costă un lead (un potențial client). În funcție de rezultatele pe care le obții în urma testului, poți calcula cât te-ar costa 50 de evenimente pe săptămână.
Marketingul e matematic într-o mică măsură. În funcție de cât te-ar costa 50 de evenimente în 7 zile, stabilești și cât te-ar costa 200 de evenimente și uite așa ți-ai stabilit bugetul pentru toată luna.
Dacă îți dorești să maximizezi potențialul de creștere al afacerii tale, te invit la o consultanță gratuită.
Click pe butonul de mai jos și haide să explorăm împreună posibilitățile prin care-ți poți crește afacerea.