Politici GDPR – Cum fac minuni în firma ta?

Politici GDPR – Cum fac minuni în firma ta?

Politici GDPR politică GDPR politicilor GDPR

Cum să faci minuni în firma ta cu politici GDPR? (chiar dacă simți că sunt doar niște documente și atât)

Închipuiește-ți cum în firma ta ai mai puțină siguranță cu privire la protejarea încasărilor și ești vulnerabil în fața oricărui control… 6 din 10 firme din România nu sunt dispuse să investească în GDPR (și nici în politici GDPR).

Însă, cu cât amâni ca antreprenor să rezolvi nevoile companiei tale legate de GDPR, cu atât îți asumi riscuri mai mari pe termen lung. Cresc șansele ca un client să aibă o mai mică încredere în compania ta și ca afacerea ta să nu se poată apăra în fața unor plângeri.

Iată ce vei afla citind acest articol:

1. Ai pățit să te întrebi care sunt politicile GDPR de care ai nevoie în firma ta?

Singurul și cel mai important lucru pe care trebuie să îl cunoști este că ai nevoie de anumite politici GDPR în firma ta.

Uite un mod simplu de a înțelege de ce politici GDPR ai nevoie în firma ta:

Politica de confidențialitate pentru angajați;

Politica privind retenția datelor cu caracter personal;

Politica privind păstrarea confidențialității asupra datelor cu caracter personal;

Politica privind exactitatea datelor cu caracter personal și

Politica privind asigurarea protecției datelor de la momentul conceperii unei activități de prelucrare și în mod implicit.

Dacă ai aceste politici în firma ta, atunci vei putea să previi plângerile clienților tăi legate de GDPR și vei uita de grija controalelor efectuate de autoritățile statului și de grija sancțiunilor!

2. Cum scrii rapid politici GDPR?

Te-ai întrebat vreodată cum scrii politici GDPR?

Uite 3 reguli simple pe care să le iei în considerare atunci când scrii politici GDPR:

  1. Stabilește care este scopul pentru care scrii o politică GDPR.
  2. Descrie politica. Spre exemplu, dacă scrii o politică privind retenția datelor, stabilește pentru ce perioadă vei păstra datele personale și pe ce sisteme. Scrie în politică pentru ce perioadă vei păstra datele personale pe care le colectezi de la clienții tăi. Notează exact cum se va pune în aplicare respectiva politică și ce schimbări va aduce în procesele tale de business.
  3. Cere-le angajaților tăi să semneze fiecare politică. Angajații tăi trebuie să semneze că au luat cunoștință de politicile privind protecția datelor și că le vor respecta.

Am încredere că aceste sfaturi te vor ajuta să scrii politici GDPR mai bune și mai eficiente.

3. ATENȚIE! Care sunt beneficiile-cheie ale politicilor GDPR?

Poți să ai de câștigat dacă întocmești politici GDPR în firma ta. Uite ce ai de câștigat:

  • Ai mai mult control cu privire la folosirea datelor clienților tăi;
  • Crești încrederea clienților tăi în business-ul tău;
  • Oferi mai multă siguranță clienților tăi cu privire la folosirea datelor lor personale;
  • Angajații tăi nu îți pot fura baza de date cu clienții și nu își pot copia datele clienților tăi pe telefoane sau calculatoare proprii;
  • Eviți să ai probleme cu autoritățile statului;
  • Implementezi măsuri de securitate, pentru a nu pierde accesul la datele clienților tăi (oxigenul afacerii tale).

NOU! Azi am un cadou inedit pentru tine.
Poți să beneficiezi de o consultație gratuită din partea mea.

Planifică ACUM o consultație gratuită cu noi pentru a-ți crește liniștea interioară ca antreprenor și pentru a elimina orice risc din firma ta!