Reclama Google Ads – O Strategie Simplă & Eficientă, Nu Dăunătoare

Reclama Google Ads – O Strategie Simplă & Eficientă, Nu Dăunătoare

Agentie De Marketing Digital Deva Hunedoara

O strategie simplă care te ajută să creezi campanii eficiente pe Google Ads dacă prestezi servicii! Fă modificări doar când e necesar, nu pe bază emoțională! (reclama Google Ads)

Tinzi să fii atent la fiecare leu pe care îl investești în marketing. Și noi ne punem adesea în ,,papucii clienților” și ne gândim că banii noștri sunt cei pe care îi investim în reclamele lor.

Atunci când îți investești banii în marketing prin muncă asiduă și sacrificii, îți dorești să găsești o soluție potrivită care să ducă la o performanță bună a campaniilor tale de marketing.

Am discutat cu sute de antreprenori care doreau să își promoveze afacerile în online și am conceput o strategie simplă pentru reclamele pe Google Ads (reclama Google Ads):

1. Alege să creezi o campanie de tip search

În general, campaniile de tip search aduc conversii atunci când prestezi servicii. Este o campanie de tip Bottom of Funnel care e axată către vânzare (reclama Google Ads).

Însă, fii foarte atent când folosești astfel de campanii, deoarece costurile pot crește foarte mult în campaniile axate pe vânzare.

Verifică și calitatea cuvintelor tale cheie și calitatea reclamei tale (ad quality rank).

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    2. Nu seta ca strategie de licitare Target ROAS sau Target CPA

    Aceste metode de licitare se folosesc doar atunci când deja ai rezultate stabile. Atunci când campania ta de Google Ads este stabilizată, poți schimba strategia de licitare.

    Poți spune că ai stabilitate în rezultate, atunci când pe parcursul a 30 de zile nu vezi mari fluctuații în conversiile campaniei tale de Google Ads.

    Ce se poate schimba atunci când schimbi strategia de licitare? Este posibil ca în primele 2-3 săptămâni să îți crească costurile, înainte ca reclama ta să devină mai eficientă.

    3. Nu SUPRAOPTIMIZA

    Adesea, luăm decizii emoționale ca antreprenori. Și ajungem să schimbăm sau să modificăm campaniile de Google Ads zilnic.

    Supraoptimizarea e la fel de dăunătoare precum lipsa optimizării campaniilor tale din Google Ads.

    Ce riști să faci atunci când optimizezi aproape zilnic reclamele tale? Iei decizii fără să ai date în spate. Iar atunci când iei decizii fără să ai date în spate, e ca și cum ai stabili obiectivele pe acest trimestru ,,din pix”. Vor fi puține șanse să le atingiJ, precum vor fi puține șanse ca reclama ta Google Ads să aducă rezultate.

    Planifică o ședință gratuită pentru a-ți crește profitabilitatea reclamelor!