Scalează reclamele pe Facebook fără afectezi rentabilitatea lor – Agentie marketing online

Nu lăsa creșterea bugetului să afecteze rentabilitatea reclamelor tale și să destabilizeze reclamele! Crește bugetul ca o agentie marketing online!
Stai în fața laptop-ului, te uiți peste rezultatele reclamelor tale pe Facebook și ești mulțumit de ceea ce vezi. Costul per conversie se află în limitele setate de tine și poți face profit din reclamele pe Facebook (agentie marketing online).
Și… știi cum e, când ai mult, întotdeauna ești mulțumit pentru ce ai, dar vrei și mai mult. Te gândești la metode prin care poți să crești campaniile de publicitate care îți aduc rezultate foarte bune. Evident că primul lucru care-ți trece prin minte este să crești bugetul reclamelor.
Iată cum să crești bugetul reclamelor pe Facebook fără a vedea fluctuații foarte mari în contul tău de publicitate în materie de rezultate:
1. Crește bugetul la fiecare 48-72 de ore
Dacă e un lucru pe care îl poți face pentru a-ți mări bugetul în siguranță e să crești bugetul la fiecare 48-72 de ore.
Poți mări bugetul cu 20-25% maximum la fiecare 48 de ore în cazul campaniilor care îți aduc rezultate bune.

Dacă tu ca antreprenor nu ești atent la procentajul cu care îți crești bugetul, stabilitatea reclamelor tale va avea de suferit. Crește bugetul fără ca performanța reclamelor tale să fie afectată folosind tacticile de mai sus!
2. Mărește bugetul la 24 de ore
Această tactică este ceva mai agresivă. Poți să crești bugetul la fiecare 24 de ore, dar e puțin mai riscant (agentie marketing online).
Am observat, în anumite cazuri, că reclamele intrau înapoi în learning phase dacă creșteai bugetul la fiecare 24 de ore cu un procentaj mai mare de 15%.
În calitate de digital marketer (agentie marketing online), ți-aș recomanda să crești bugetul cu 15% la fiecare 24 de ore. Poți încerca și o variantă de creștere a bugetului cu 20%, dar îți asumi riscuri mai mari..
Există și situații în care poate tu ai o predispunere la risc mai mare sau nu te deranjează să riști.. În aceste cazuri, poți încerca măriri de până la 30%, dar există o probabilitate mult mai mare ca reclamele tale să intre în learning phase dacă mărești bugetul cu 30% la fiecare 24 de ore.