Știi ce să faci ca antreprenor în cazul unui control GDPR?

Știi ce să faci ca antreprenor în cazul unui control GDPR?

control GDPR amenzi GDPR regulamentul GDPR consultanta GDPR servicii DPO externalizate ce inseamna GDPR

Nu știi ce să faci ca antreprenor în cazul în care ai un control în afacera ta cu privire la respectarea GDPR-ului și a altor legi europene care completează GDPR-ul?

Am încredere că ai încercat să găsești informații cu privire la ce trebuie să faci în afacerea ta în cazul unui control, dar ți-ai dat seama rapid că nu găsești pe internet informații practice și concrete cu privire la ce trebuie să faci în cazul unui control GDPR

Citește acest articol din blogul nostru pentru a afla cum să ai o afacere mai sigură și mai bine protejată și cum să simți ca antreprenor că ai o liniște interioară mai mare în cazul unui control GDPR și să uiți de grija controalelor pe care le realizează autoritățile statului.

Protejarea afacerii tale și eliminarea riscului ca Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal să găsească nereguli în cazul realizării unei investigații depind de:

1. Eficiența cu care tu colaborezi cu autoritatea națională care monitorizează ca GDPR-ul să fie respectat de către companii ori afaceri românești.

În cazul în care primești o solicitare din partea autorității naționale privind protecția datelor, trebuie să cooperezi într-un mod cât mai onest și sincer cu această autoritate, deoarece se ține cont de acest lucru și ar putea reprezenta un factor crucial care să facă diferența între aplicarea unei amenzi și neaplicarea unei amenzi.

2. Întocmirea un Registru privind Evidența Activităților de Prelucrare.

De ce să creez un Registru privind Evidența Activităților de prelucrare în compania mea?

Pentru că un Registru privind Evidența Activităților de Prelucrare reprezintă primul document care se solicită în cazul unui control.

Totodată, prin intermediul acestui document, autoritatea națională pentru protecția datelor va înțelege rapid care sunt procesele de business în care compania ta are nevoie de date cu caracter personal și vei aduna, totodată, și tu informații cu privire la modul în care firma ta utilizează date cu caracter personal.

Astfel, cu ajutorul acestui document vei putea să observi mult mai ușor ce ar trebui să faci pentru a rezolva provocarea GDPR-ului în cadrul companiei tale.

Un registru privind evidența activităților de prelucrare reprezintă un fișier excel în care notezi toate procesele de business în care ai nevoie de date cu caracter personal. Vei nota ce fel de date cu caracter personal prelucrezi, datele căror persoanel le deții și către cine vor fi transferate datele cu caracter personal.

3. Instruirea salariaților cu privire la cerințele impuse de către GDPR

Un alt element-cheie care te ajută să uiți de grija controalelor efectuate de către autoritățile statului se referă la introducerea salariaților tăi într-un program de educație cu privire la cerințele impuse de către GDPR. Dacă ai o dovadă cu privire la faptul că salariații tăi au fost instruiți cu privire la cerințele impuse de GDPR, atunci îți vei putea proteja profitul afacerii și vei preveni aplicarea unei amenzi de până la 2% din cifra de afaceri.

Un beneficiu cheie al training-ului GDPR se referă și la faptul că angajații tăi vor știi ce pot să facă și ce nu pot să facă cu datele cu caracter personal ale clienților, ceea ce înseamnă că reduci pe cât posibil șansele ca un angajat să facă publice, spre exemplu, date referitoare la clienții tăi pe internet. Practic, reduci riscurile din business-ul tău și oferi mai multă siguranță clienților tăi cu privire la folosirea datelor lor cu ajutorul training-ului.

VREAU SĂ ÎMI TRANSFORM BUSINESS-UL ÎNTR-UNUL SIGUR! Planifică CHIAR ACUM o consultație gratuită cu noi pentru a obține mai mult control în afacerea ta și pentru a avea siguranță în afacerea ta în cazul efectuării unui control pentru GDPR!