Știi cum să fii conform la GDPR în magazinul tău online?

Faci această greșeală în afacerea ta ca antreprenor care are un site de e-commerce? (te poate costa 4% din cifra de afaceri)
Ai observat că tu, în calitate de antreprenor care are un site de e-commerce, utilizezi datele clienților tăi pentru ca aceștia să poată plasa comenzi către compania ta și pentru ca tu să poți face vânzări?
Probabil te-ai gândit că fără datele lor cu caracter personal tu nu ai putea cum să le livrezi produsele pe care compania ta le oferă.
Este evident faptul că fără datele lor cu caracter personal ei nu ar putea să intre în posesia produselor pe care compania ta le oferă și tu nu ai putea să livrezi produsele către clienții tăi, în cazul în care nu ai avea acces la datele lor cu caracter personal.
Însă, siguranța business-ului tău și eficiența cu care previi plângerile înaintate de către clienții tăi sunt dependente de rezolvarea provocării GDPR-ului în cadrul companiei tale. Totodată, protejarea business-ului tău depinde de abilitatea ta de a înțelege ce înseamnă GDPR-ul în afacerea ta online / în magazinul tău online.
Business-ul tău trebuie să crească și să se scaleze, pentru ca tu să poți să îți îndeplinești viziunea și să ai un business prosper, iar pentru ca business-ul tău să crească ai nevoie să faci vânzări, deci să utilizezi datele clienților tăi. Totodată, pentru a menține legătura cu clienții tăi, pentru a-i fideliza ori pentru a-i face să devină clienți recurenți, tu ai nevoie să le transmiți mesaje de marketing, deci, din nou, ai nevoie să le folosești datele cu caracter personal.
În blogul de astăzi îți voi da 3 metode pe care să le pui în aplicare ÎNCEPÂND DE ASTĂZI în afacerea ta pentru a preveni plângerile înaintate de către clienții tăi și pentru ca tu să crești gradul de încredere al clienților tăi în afacerea ta (ceea ce, apropo, reprezintă un lucru esențial pentru orice business, atunci când oamenii au o mai mare încredere în tine vor fi mai deschiși în a cumpăra produsele tale).
3 TEHNICI PENTRU A SCRIE POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE CARE SĂ TE AJUTE SĂ CREȘTI ÎNCREDEREA CLIENȚILOR TĂI ÎN AFACEREA TA ȘI PENTRU A CREȘTE SIGURANȚA LOR CU PRIVIRE LA MODUL ÎN CARE LE VEI FOLOSI DATELE PERSONALE:
1. Folosește un limbaj simplu și ușor de înțeles – GDPR in afaceri online si GDPR in magazine online
Asigură-te că Politica de Confidențialitate care este făcută publică pe website-ul tău conține informații care sunt prezentate utilizând un limbaj simplu și ușor de înțeles.
Evită limbajul tehnic ori specific protecției datelor cu caracter personal și evaluează ca informațiile pe care tu le furnizezi clienților tăi să fie simple, concise și ușor de înțeles. Informațiile trebuie să fie înțelese de către o persoană obișnuită, nu doar de către un avocat, spre exemplu.
2. Verifică ca politica ta de confidențialitate sau avizul privind protecția datelor să conțină toate elementele care sunt obligatorii în conformitate cu articolul 13 din GDPR
O greșeală care poate duce la aplicarea unei amenzi de până la 4% din cifra de afaceri se referă la faptul că politica ta de confidențialitate nu conține toate informațiile care sunt obligatorii în conformitate cu articolul 13 din GDPR.
Tu, antreprenorul, trebuie să te asiguri că afacerea ta comunică cât mai eficient și cât mai transparent cu clienții și că aceștia au acces la toate informațiile cu privire la modul în care le vor fi folosite datele cu caracter personal.
Secretul pentru a preveni plângerile din partea clienților tăi și pentru a obține o afacere care este mai bine protejată și care elimină riscul de a-i fi aplicată o amendă de 4% din cifra de afaceri este să publici pe site-ul afacerii tale de e-commerce o politică de confidențialitate care să conțină toate informațiile care sunt obligatorii în conformitate cu articolul 13 din GDPR.
3. Nu-ți supraîncărca cu informații clienții, deoarece doar îi vei enerva, pentru că nu vor putea să citească cu ușurință documentul și nu vor putea să acceseze informațiile care sunt de interes pentru ei
Simți că politica de confidențialitate de pe site-ul tău este prea lungă?
Așa simt și clienții tăi și se vor simți frustrați și enervați să parcurgă o canitate mare de informații pentru a afla cum le vei utiliza datele personale.
Această problemă este des întâlnită pe site-urile afacerilor de tip e-commerce și va crește plângerile care sunt înaintate de către clienții tăi împotriva companiei tale.
Soluția convenabilă este să furnizezi clienților tăi informațiile astfel încât ei să poată naviga cu ușurință la informația pe care își doresc să o citească și informația să le fie afișată pe un singur ecran, fără să fie nevoiți să dea scroll de prea multe ori pentru a citi informația pe care tu le-o pui la dispoziție.