Sunt singurul antreprenor care nu folosește UGC? – agentii marketing online

Sunt singurul antreprenor care nu folosește UGC? – agentii marketing online

agentie marketing online

Sunt singurul antreprenor care nu folosește UGC în reclamele de pe Facebook? Alege să aflii de ce agentiile marketing online folosesc UGC!

Ai văzut și tu pe Tik-Tok majoritatea trendurilor. Conținutul generat de utilizatori este destul de folosit atât în conținutul organic, cât și în reclamele plătite (agentii marketing online).

Te-ai gândit să folosești conținutul realizat de utilizatori în reclamele tale, dar nu știi dacă acest lucru va fi eficient. Ți-e frică de necunoscut și de faptul că nu știi dacă îți va crește rata de conversie această tactică.

Dacă aveai nevoie să fii împins de la spate pentru a încerca această tactică, acesta e semnul pe care-l așteptai.

Descoperă de ce să folosești conținutul generat de utilizatori în reclamele tale:

1. Oamenii captează atenția

Oamenii fac afaceri cu oamenii. Oamenii cumpără de la oameni.

Să spunem că un client de-ai tăi face un videoclip în care încearcă produsul tău. Mai există și varianta în care un client face un videoclip în care descrie experiența sa cu produsul tău sau în care descrie rezultatul obținut prin folosirea produsului tău.

Alte persoane vor fi mai deschise să cumpere de la tine dacă văd că mai există alți oameni care au folosit produsele tale. Când vezi că poate un alt om a rezolvat problema pe care tu o aveai folosind un produs, ești mai deschis să-l încerci și tu..

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    2. Creează imagini mentale

    În timp ce văd o altă persoană care folosește produsul respectiv, potențialii tăi clienți își pot crea o imagine mentală cu experiența pozitivă pe care o va avea după ce folosește produsul tău.

    Agentii marketing online folosesc conținutul generat de utilizator pentru că utilizatorul va descrie care e situația ideală la care a ajuns în urma folosirii produsului. Și celelalte persoane vor dori să ajungă la acea situație ideală.

    3. Transmite autenticitate

    Dacă este folosit în mod corespunzător și este cât se poate de real, conținutul generat de utilizator transmite autenticitate.

     

    Și știi vorba aia, așa-i? Când ești autentic se simte. Autenticitatea stă la baza succesului în orice. Tocmai de aceea (agentii marketing online) folosesc conținutul generat de utilizatori, pentru că transmite autenticitate. Iar autenticitatea îi va determina pe alți oameni să încerece și ei produsele tale.

    Haide să ne vedem pentru a nu rămâne nevorbiți! E păcat ca după ce ai investit atâta timp pentru a citi acest material să nu beneficiezi de o consultanță gratuită cu noi.

    Click pe butonul de mai jos și planifică o ședință gratuită cu noi pentru a afla cum să creezi reclame pe Facebook care să îți aducă profit și care să te diferențieze în piață!