Te gândești că promovarea online este o minciună? Schimbă aceste gânduri!

Te întrebi de ce nu vezi și tu rezultate din promovarea online?
Facebook Ads, Google Ads ș Tik-Tok Ads par o înșelătorie atunci când tu nu ai rezultate (promovare online).
Îți trece prin minte că aceste platforme te văd ca un sac fără fund. Tot investești bani în ele, dar fără vreun rezultat vizibil. Ce mai pierdere de timp și de bani..
Reclamele nu sunt în general problema, ci faptul că nu ai o strategie poate fi problema care te oprește din a obține rezultate în afacerea ta.
Te invit să nu mai mergi cu frâna de mână trasă în promovarea online și să începi să apeși pedala de accelerație atunci când te promovezi online!
Descoperă sistemul format din 3 pași simpli pe care ar trebui să îl urmezi atunci când faci promovare online:
1. Stabilește unde își petrece timpul avatarul tău de client
Avatarul tău de client e pe TikTok prezent cu preponderență? Sau își petrece mai mult timp pe Facebook?
Unde e prezent și își petrece cea mai mare parte a timpului clientul tău ideal sau avatarul tău de client?
Pune-ți aceste întrebări și fă un research înainte de a rula reclame plătite. Astfel, îți vei da seama care e canalul de promovare în care ar trebui să investești timp, energie și bani pentru a-ți duce afacerea într-un context de rentabilitate relevant cu ajutorul reclamelor plătite.

2. Promovare online – ce obiective să aleg pentru reclamele mele?
Dacă ai un site de e-commerce, orice campanie de promovare ar trebui să fie setată cu obiectivul sales (vânzări).
Dacă ai o afacere și prestezi servicii, atunci orice campanie de promovare ar trebui să fie setată cu obiectivul leads generation (generare de potențiali clienți).
Alegerea obiectivului corect în reclamele plătite reprezintă un pas crucial. Ce îi ceri unei platforme, asta îți va da. Dacă tu ceri trafic, vei obține mai mult trafic pe site. Dar acel trafic nu-ți va aduce rezultate și, implicit, mai mulți clienți.
Așadar, fii atent la obiectivul pe care îl alegi atunci când faci promovare online.
3. Cum să îți targetezi publicul țintă prin reclame plătite?
Faci promovare online pe Facebook Ads sau TikTok Ads? Dacă ai un cont de publicitate la început de drum, este posibil ca o targetare broad (bazată doar pe vârstă, sex și locație, fără să selectezi interese) să nu funcționeze atât de bine. Neavând date în contul tău de publicitate, ar trebui să mergi pe o targetare bazată și pe interese la început de drum.
În schimb, dacă contul tău de publicitate are istoric și a adunat date despre clienții tăi ideali, poți folosi o targetare broad, deoarece va putea aduce rezultate pentru compania ta.
În schimb, dacă faci reclame pe Google, ai două tipuri de interese – affinity și in market. Affinity sunt oamenii pasionați de un anumit doemniu, iar in market sunt oamenii care au cumpărat în trecut produse sau servicii relevante domeniului tău de activitate. Recomandarea noastră este să folosești In Market în materie de interese atunci când îți faci promovare online prin Google Ads.