Toți antreprenorii trebuie să cunoască structura reclamelor Facebook – agentie de marketing

Toți antreprenorii trebuie să cunoască structura reclamelor Facebook – agentie de marketing
Ești antreprenor și vrei să faci reclame pe Facebook. Ai auzit de la o agentie de marketing că reclamele pe Facebook pot să fie extrem de eficiente.
Ai încercat să rulezi tu reclamele, dar ai văzut că în contul tău apar tot felul de denumiri: campanii, ad set-uri (seturi de reclame) și ads (reclame).
Toate aceste lucruri par să te copleșească și nu înțelegi exact cum ar trebui să implementezi o campanie. Umbli prin contul de publicitate, vezi că o campanie de marketint ar avea o structură, dar nu știi ce înseamnă acea structură.
Iată ce trebuie sa stii despre structura reclamelor pe Facebook (de la o agentie de marketing):
1. Nivelul 1 – Campaniile de promovare
La nivelul campaniei poti sa selectezi, spre exemplu, categoria reclamei (dacă faci reclame legate de politică sau în care promovezi servicii financiare). Dacă nu ți se aplică aceste lucruri, nu selecta absolut nimic în acest caz.
Poți selecta, de asemena, ca bugetul reclamei tale să fie setat la nivel de campanie. Iar campania va distribui bugetul către seturile de reclame sau setul de reclame câștigător care îți aduce rezultate la costul cel mai mic / conversia dorită de tine.
Tot aici, setezi obiectivul campaniei tale de promovare. Dacă îți dorești să atragi potențiali clienți, vei selecta obiectivul leads. Dacă îți dorești să obții vânzări pe site-ul tău de e-commerce, poți să selectezi obiectivul sales (vânzări) și să optimizezi reclama pentru add to cart (adăugări în coș).

2. Nivelul 2 – Setul de Reclame
O agentie de marketing îți spune ca în această etapă vei selecta audiența pe care o vei targeta și locația. Poți seta locația în care va fi afișată reclama, vârsta și sexul audienței și interesele sau comportamentele audienței.
Poți selecta bugetul inclusiv la nivel de ad set (setul de reclame). Dacă setezi bugetul la nivel de ad set, Facebook va distribui bugetul către reclamele câștigătoare (dacă ai 4 reclame într-un set de reclame, iar 2 sunt câștigătoare, majoritatea bugetului va fi direcționat către cele 2).
Setul de reclame poate conține o reclamă sau mai multe reclame.
3. Reclamele
Aici se află într-adevăr reclama ta. Aproape orice agentie de marketing stie că acest element joacă un rol crucial în succesul unei campanii de promovare.
Tu, antreprenorul, singur sau împreună cu angajații tăi, trebuie să alegi un titlu care să capteze atenția și să folosești o imagine sau un videoclip care să capteze atenția publicului tău țintă.
Dacă reclama ta captează atenția publicului tău țintă și îl face să ia acțiunea dorită de tine, vei avea campanii de succes.
Noi, în calitate de agentie de marketing, am sintetizat toate lucrurile de mai sus:
- Structura reclamelor pe Facebook este formată din 3 straturi: campanie, set de reclamă și reclame.