Uite cum să utilizezi datele cu caracter personal ale clienților tăi

Uite cum să utilizezi datele cu caracter personal ale clienților tăi

date cu caracter personal consultanta GDPR servicii DPO externalizate ce inseamna gdpr amenzi GDPR implementare GDPR gdpr romania regulamentul general privind protectia datelor

ÎȚI PROMIT ASTA: DACĂ PUI ÎN APLICARE INFORMAȚIILE DIN ACEST ARTICOL, VEI OBȚINE O AFACERE MAI SIGURĂ ȘI VEI PROTEJA REPUTAȚIA AFACERII TALE PE TERMEN LUNG.

Imaginează-ți cum îți conduci afacerea fiind un antreprenor care știe că a eliminat riscurile legale din afacerea sa. Devii mai sigur pe tine și te simți mai bine protejat, deoarece ai rezolvat provocarea GDPR-ului în afacerea ta. Simți că poți să îți atingi obiectivele financiare fără ca GDPR-ul să oprească scalarea business-ului tău din cauza unei amenzi de 4% din cifra de afaceri.

Reputația afacerii tale și siguranța pe care le-o oferi clienților tăi depind de modul în care folosești datele clienților tăi. Vei obține mai multă siguranță în afacerea ta dacă:

1. Folosești datele clienților tăi doar în baza unor scopuri determinate, clare și explicite.

Comunică într-un mod onest și sincer cu clienții tăi cu privire la modul în care le vei folosi datele personale. Astfel, vei crește încrederea clienților tăi în afacerea ta și îți vei proteja reputația afacerii pe termen lung.

Evită să folosești datele clienților tăi într-un alt scop decât scopul în care ai intenționat să folosești inițial datele lor personale. Dacă intenționezi să folosești datele lor într-un alt scop decât scopul inițial, atunci ar trebui să-I informezi cu privire la acest aspect.

2. NU FACE ASTA! Nu extinde sau lărgi scopul inițial al utilizării datelor personale

Scopul în care folosești datele clienților tăi nu trebuie să fie lărgit. Mai simplu spus, nu încerca să lărgești domeniul de aplicare al unui scop. Spre exemplu, dacă spui că vei folosi datele clienților tăi pentru a-i contacta în legătură cu comanda lor, nu înseamnă că-I poți contacta telefonic și în scopuri de marketing.

3. Ești explicit și clar în exprimare.

Spune-le exact clienților tăi ce vei face cu datele lor cu caracter personal.

De ce ar trebui să eviți un limbaj ambiguu sau general? Pentru că acest lucru ar putea să crească numărul de plângeri pe care clienții le înaintează împotriva companiei tale și ar putea să îți afecteze MASIV încasările.

Dacă îți dorești să ai clienți care au o mai mare încredere în afacerea ta, spune-le în mod clar și precis ce vei face cu datele lor personale. Evită să le spui că le vei folosi, spre exemplu, datele cu caracter personal pentru a îmbunătăți experineța lor de utilizare.

PLANIFICĂ CHIAR ACUM o consultație gratuită cu mine pentru a proteja reputația afacerii tale pe termen lung și pentru a nu pierde încrederea clienților tăi în afacerea ta!