Aceste reclame cu catalog mi-ar crește vânzările – site de marketing.

Dacă vrei să rulezi reclame ca eMag și să îți optimizezi performanțele campaniilor, atunci trebuie să îți creezi un catalog în Facebook – site de marketing.
Deja ai pe site-ul tău un catalog de produse. Dar nu știi cum să îl conectezi la Facebook(site de marketing).
Vrei și tu să ai reclame dintr-acelea cum are eMag. Să vezi că produsele tale sunt prezentate într-un carousel .
Mai mult, vrei ca acele persoane care ți-au vizitat site-ul și au văzut anumite produse să vadă din nou reclame cu produsele pe care le-au vizualizat pe site-ul tău.
Ok… acum imaginează-ți că o persoană care a intrat pe site-ul tău și a văzut un produs, vede o reclamă a companiei tale fix cu produsul pe care l-a vizualizat pe site-ul.
Ce poate fi mai frumos decât să îi afișezi unui client interesat o reclamă fix cu produsul pe care l-a văzut la tine pe site?
10 din 10 antreprenori în e-commerce vor să recupereze coșurile abandonate sau să transforme persoanele care au vizualizat un produs, dar au ieșit de pe site în clienți recurenți.
Descoperă acum cum să creezi cu ajutorul site-ului afacerii tale și a Facebook-ului (site de marketing) reclame carousel la fel ca eMag:
1. Trebuie să identifici data feed-ul din platforma pe care o folosești
Data Feed este un link care se generează de către orice platformă de e-commerce. În acel link, se regăsesc toate produsele site-ului tău și informațiile legate de produsele site-ului tău. Acel link conține toate informațiile legate de produsele incluse la tine în website.
Acel link va trebui să îl introduci în catalogul de produse din Facebook.
Cu acel link, catalogul tău de produse din Facebook se va sincroniza cu catalogul de produse de pe website-ul tău. Astfel, Facebook-ul va putea să integreze în contul tău de publicitate toate informațiile despre produsele pe care le ai integrate în site.

2. De ce să folosesc Data Feed?
Răspunsul este unul foarte simplu. Nu va mai trebui să actualizezi manual informațiile legate de produsele tale.
Dacă ai reduceri sau promoții, informațiile legate de prețul produselor tale se vor actualiza automat și pe Facebook dacă ai sincronizat catalogul de produse cu data feed (site de marketing).
3. Cum creez un catalog?
Iată 4 pași simpli prin care creezi un catalog de produse în Facebook: intri în Business Manager – > Commerce Manager -> Apeși pe butonul Adăugare catalog (Add a new catalog) -> Sincronizezi catalogul cu link-ul data feed.
Și voila, toate produsele pe care le ai incluse pe site, vor fi integrate și în Facebook.
4. Acum poți rula reclame pe Facebook ca eMag!
Acum, pentru a rula o reclamă precum eMag, trebuie să creezi prima ta reclamă și să selectezi catalogul de produse în cadrul reclamei respective.
Vei face o reclamă de tip carousel, iar acea reclamă va conține toate produsele pe care tu le ai integrate pe site.