Digital marketing firma – Fă reclame ca Apple în firma ta fără departament de marketing!

Nimeni nu îți va spune cum să îți targetezi corect audiența pentru a-ți crește baza de date cu clienții (decât firma noastră de digital marketing – digital marketing firma)
Îți dorești mai mulți clienți în firma ta (digital marketing firma). Te gândești cum ai putea obține noi clienți și cum să crești vânzările.
Realitatea e că orice antreprenor își dorește mai mulți clienți. Și e perfect în regulă să te gândești la creșterea afacerii atâta timp cât nu-ți neglijezi clienții pe care-i ai deja.
Dacă și tu îți dorești să crești rentabilitatea investițiilor tale în marketing (Facebook Ads), atunci am o informație nouă pe care trebuie să ți-o spun.
Îți voi prezenta în cele ce urmează într-un mod concentrat cum ar trebui să folosești targetarea broad. Vei descoperi în 3-4 minute cum să îți targetezi publicul tău țintă pe baza acestei metode.
1. Ce înseamnă targetarea broad?
Uite un mod simplu de a înțelege targetarea broad:
– Dacă nu știi cine-ți e client, Facebook îți afișează reclama unui public potent.
Acum, lăsând jocul de cuvinte la o parte, chiar asta face Facebook-ul prin această metodă. Tu selectezi doar vârsta audienței tale și locația. Facebook-ul face restu.
Facebook-ul va căuta în ,,buzunarele” sale oameni care să interacționeze cu reclama ta. Și.. evident, să facă acțiunea dorită de către tine sau conversia dorită.
În cele din urmă, targetarea broad înseamnă să faci o campanie în Facebook Ads în care selectezi doar vârsta, sexul și locația audienței tale.
Facebook-ul optimizează singur campania ta ulterior pentru a-ți aduce rezultate.

2. Ai nevoie să știi că nu arzi banii afacerii cu această metodă?
Cum să nu-ți cheltuiești banii fără să ai rezultate?
O agenție de marketing (Digital marketing firma) ar trebui să îți spună asta:
– această metodă nu funcționează dacă ai un cont de publicitate și un pixel care nu sunt mature.
Pe scurt, dacă contul tău de publicitate nu are istoric și Facebook-ul nu știe cine sunt persoanele interesate de produsul tău, șansele ca această metodă să funcționeze sunt mai reduse.
Dacă deja ai adus clienți prin promovarea pe Facebook, ai oameni care au adăugat produsele tale în coș ori au ajuns în intiate check-out, Facebook-ul poate căuta oameni similari cu acești oameni.
Atenție: poți testa această metodă chiar și dacă ai un cont de publicitate nou, dar nu recomandăm acest lucru. Însă, poți testa. Totul în marketing este un test. S-ar putea ca în unele cazuri să funcționeze această abordare și la început.
3. Cu ce tip de public ai interacționa prin această reclamă?
Tot ce trebuie să știi este că această reclamă o folosești pe o audiență rece. Digital marketin firma – Firma noastră de digital marketing îți recomandă să folosești această abordare pe un public rece.
Publicul rece e un public care face pentru prima dată cunoștință cu business-ul tău.
Acest public nu a mai interacționat cu tine în trecut. Ai nevoie să îi oferi valoare, să rezolvi o problemă pe care o au acești oameni ori să le dai un material gratuit.
Această abordare se poate dovedi extrem de eficientă în a-ți identifica publicul corect. Practic, Facebook-ul caută de unul singur și identifică publicul tău țintă potent fără ca tu să faci setări legate de interse sau de audiențe.
ATENȚIE: acest lucru se aplică doar dacă ai un cont de publicitate matur.
Te invit la o consultanță gratuită cu mine pentru a implementa împreună o campanie cu targetare broad.
Click pe buton și haide să ne vedem!