Agentie publicitate facebook – Nu-ți arde banii pe reclame ineficiente

De ce nu vorbește nimeni despre faptul că îți poți arde banii afacerii pe reclame ineficiente? O agentie publicitate facebook vorbește despre acest aspect!
Orice om de business știe cum e să ai campanii ineficiente. Simți că îți arunci banii afacerii pe fereastră și că puteai să folosești acele resurse într-un alt scop. O agentie publicitate Facebook te învață cum să îți folosești banii afacerii pentru a aduce resurse în business-ul tău!
Dar, tu nu îți mai dorești să te regăsești într-o astfel de situație.
Vrei să îți transformi campaniile lipsite de randament în campanii care cresc cu adevărat profitul afacerii.
În calitate de agenție de marketing (agentie publicitate facebook), am construit un sistem prin care poți să testezi eficiența reclamelor tale.
Iată cum să îl folosești:
1. Lasă reclama să ruleze până la 2.000 de impresii
Ai nevoie să ai aproximativ 2.000 de impresii / fiecare reclamă. Poți lăsa reclama să ruleze și până ajunge la un număr mai mare de afișări.
Cu cât ai mai multe date, cu cât poți lua decizii mai bune pentru afacerea ta. Nu foarte multă lume știe această informație, păstreaz-o pentru tine (agentie publicitate facebook).
După ce obții 2.000 de impresii / fiecare recalmă, poți să îți dai seama care sunt reclamele care aduc cele mai bune rezultate.
Avertisment: Testează 4-5 creative pentru a vedea care dintre acestea aduc rezultate.
În funcție de cât ești dispus să investești, ar trebui să aloci câteva procente din bugetul tău către testare. Apoi, vei putea crea campanii de marketing profitabile pentru afacerea ta.

2. Verifică costul / acțiunea dorită
Uită-te la metricele cele mai importante. Urmărește Click Through Rate (all), link clicks și click through rate (link). Mai mult, urmărește și costul / acțiunea dorită.
Vrei să știi ca antreprenor după ce indicator să te uiți? Verifică acea metrică pentru care tu ai optimizat campania. Dacă ai optimizat campania pentru view content, vezi care e costul / view content. Acesta va fi cel mai important.
Reclamele care au adus cele mai bune rezultate, le folosești apoi în campaniile de promovare de stabilizare.
Trebuie să identifici măcar 2 creative cu care publicul tău țintă interacționează foarte bine și care îți aduc un cost / rezultat ideal.
3. Implementează reclamele de succes în campaniile tale de promovare
Ia reclamele care ți-au adus rezultate și folosește-le în campaniile de promovare.
Rezultatele tale vor fi cu cel puțin 20% mai bune decât anterior, iar tu vei obține un profit mai mare prin această metodă.