Autorizatie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Atenție, antrerepenorilor! Ați pățit să vă întrebați dacă aveți nevoie în firma voastră de o autorizatie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Te-ai săturat să te stresezi ca antreprenor cu privire la GDPR… Știu ce înseamnă să cauți informații legate de GDPR pe internet și să nu găsești lucruri practice legate de o autorizatie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Uită de tot de stresul legat de GDPR! Acest articol de blog te va învăța rapid dacă ai nevoie de o autorizație pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Dacă citești acest articol, vei știi:
-
Dacă ai sau nu nevoie de o autorizație pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și
-
Care sunt riscurile în cazul în care nu ai o autorizație pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Ai aflat că ai nevoie în firma ta de o autorizație privind prelucrarea datelor cu caracter personal?
Adevărul e că nu există un asemenea concept. Nu ai nevoie de o autorizație privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Singurul și cel mai important lucru pe care trebuie să îl știi este că nici măcar nu e nevoie să te înscrii într-un registru de operatori. O idee cu care îmi doresc să rămâi este că odată cu apariția GDPR-ului, autoritatea privind protecția datelor a eliminat registrul privind operatorii de date cu caracter personal.
Poți prelucra în orice moment în compania ta date cu caracter personal. Închipuiește-ți ce s-ar întâmpla dacă n-ai prelucra date cu caracter personal în firma ta… Exact, nu ai mai putea să faci vânzări. Fără vânzări, firma ta va rămâne fără benzină (bani), iar afacerea ta ar muri..
Decât să îți irosești timpul stresându-te cu privire la ceva ce nu există, mai bine concentrează-te pe a proteja cât mai bine datele clienților tăi.
Sfaturi cu privire la riscurile neutilizării unei autorizații privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Un sfat în legătură cu o autorizatie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Știi care e partea faină legată de sfatul pe care o să ți-l dau? Nu ai nevoie în firma ta de o autorizatie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Strategia secretă pe care trebuie să o folosești pentru a preveni plângerile clienților tăi este să asiguri confidențialitatea datelor lor. Dacă poți demonstra că firma ta își îndeplinește obligațiile prevăzute de GDPR, atunci vei fi în siguranță și în cazul în care se efectuează un control în firma ta (evident că nu-mi doresc asta pentru tine).