Câștigă Lupta Cu Competiția În Facebook Ads – marketing Deva Hunedoara

Câștigă Lupta Cu Competiția În Facebook Ads – marketing Deva Hunedoara

marketing Deva Hunedoara

Spune-mi dacă ai pățit și tu acest lucru: nu știi care sunt elementele care fac ca o reclamă să aducă rezultate! Consolidează-ți strategia de marketing cu 2 elemente fundamentale!

Pentru a câștiga ,,lupta” cu alte business-uri care targetează același avatar de client trebuie să evaluezi două aspecte în marketing Deva Hunedoara. Aceste două elemente nu ar trebui neglijate, deoarece îți pot asigura succesul în reclamele plătite pe Facebook.

Serios, chiar trebuie să monitorizezi aceste elemente începând de astăzi:

1. Creativul pe care îl folosești în reclamele plătite

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    Vrei mai multe vânzări sau mai multe conversii investind aceleași fonduri de marketing? Fă creative mai bune!

     

    Cu siguranță te-ai întrebat măcar o dată ce face ca o reclamă să aibă succes sau să nu aibă succes.

     

    În calitate de specialist în marketing digital, îți spun că reclamele care au succes au cele mai bune creative. Și un research bun făcut în spate (marketing Deva Hunedoara).

     

    În general, creativul este cel care găsește publicul țintă relevant pentru tine. În plus, creativul este și elementul care face ca utilizatorul să convertească sau să nu convertească.

    Pixelul sau datele înregistrate în contul tău de publicitate în materie de conversii doar confirmă că acel creativ îți aduce conversii.

    Recomandarea mea este să te concentrezi pe a realiza creative cât mai bune și să ,,sapi” cât mai adânc în mintea clientului tău ideal prin research.

    2. Exactitatea datelor pe care le înregistrezi în contul de publicitate

    Dacă faci reclame plătite pe Facebook – marketing Deva Hunedoara – prin intermediul formularelor instant, vei avea date corecte/exacte în contul tău de publicitate cel mai probabil!

    Dacă faci reclame plătite pe Facebook și direcționezi traficul din reclame către site-ul afacerii tale, trebuie să te asiguri că pixelul este setat corect!

    Utilizatorii sau, mai bine spus, oamenii se angajează cu postările tale și iau o acțiune în legătură cu postarea ta.

    Dar, cam aici se oprește și interacțiunea lor cu brandul tău. Îți lasă un like sau un comentariu și, pe viitor, sunt slabe șanse ca aceștia să devină clienții tăi..

    Cea mai ușoară modalitate prin care poți să eșuezi atunci când faci marketing Deva Hunedoara este să nu aduni date exacte.

    Dacă Pixelul tău nu înregistrează acțiunile cheie făcute de un utilizator pe site, atunci nici contul tău de publicitate nu le va înregistra.

    Pierderea de date în marketing e un lucru nociv. Gândește-te la AI. Probabil aproape orice antreprenor a folosit Chat GPT. Cu cât îi oferi Chat GPT-ului mai multe date și îl hrănești cu informații valoroase, cu atât îți va oferi răspunsuri mai bune.

    Același lucru se întâmplă și în cazul algoritmului Facebook. Cu cât îi oferi mai multe date, cu atât ai rezultate mai bune în marketing Deva Hunedoara.

    Planifică o ședință gratuită pentru a-ți crește profitabilitatea reclamelor!