Creează Campanii Mai Bune Fără Cursuri De Mii de € – Marketingul Digital

Creează campanii mai bune pentru magazinul tău online fără să investești în cursuri de mii de €! O metodă simplă pe care o poți implementa în 20 de minute în marketingul digital.
Rentabilitatea reclamelor e un lucru care preocupă orice antreprenor care are un magazin online. Cauți metode, tactici prin care să crești profitabilitatea reclamelor tale. În marketingul digital, performanțele campaniilor de marketing trebuie monitorizate și optimizate constant.
Am să-ți prezint o tactică prin care să creezi campanii care să ducă la creșterea vânzărilor magazinului tău online:
Fă teste în contul tău de publicitate
Okay, okay, dar ce înseamnă mai exact această testare în marketingul digital?
Există mai multe perspective pe care ar trebui să le explorezi.
Poți testa campaniile manuale și Advantage + Sales Campaigns. Vezi care dintre cele două tipuri de campanii îți aduce rezultate mai bune. Meta va prioritiza pentru viitor campaniile Advantage +.
Va veni un moment în care campaniile tale vor fi selectate automat pe Advantage + Sales. Însă, setările manuale vor fi disponibile chiar și în acest tip de campanie.

Acum a sosit momentul să discutăm despre creative. Creativul e cel mai important lucru din cadrul reclamei tale. El atrage atenția potențialului client și îl face să apese click pe reclama ta.
Testează mai multe tipuri de creative: carousel, collection, single image sau video. S-ar putea să fii surprins atunci când folosești reclame de tip video și să obții mai multe conversii cu ajutorul acestora. Poți folosi UGC (User Generated Content – videoclipuri create de clienții tăi) ori videoclipuri create de influenceri sau micro-influenceri.
Folosește în aceeași campanie mai multe tipuri de creative. Poți să ai un carousel, o imagine și un videoclip în aceeași campanie. Le poți folosi pentru a avea o diversitate în tipul de conținut pe care îl afișezi avatarului tău de client ideal. Fiecare persoană e diferită și consumă conținutul diferit, așadar, trebuie să observi care e tipul de creativ la care convertește cel mai bine avatarul tău de client (marketingul digital).
Și, nu în ultimul rând, alocă bugete pentru teste lunar.
Ce riști să se întâmple dacă nu faci teste? Nu vei crea campanii de marketing mai rentabile. Nu vei identifica mai multe reclame câștigătoare pe care să le poți consolida și folosi pe termen lung.
