Dublează-ți rezultatele din reclame în câteva zile – Agentii de publicitate online

Îți promit că rezultatele tale pe Facebook se vor îmbunătăți DRAMATIC după ce implementezi campanii de retargeting (agentii de publicitate online).
Site-ul tău de e-commerce aduce rezultate mulțumitoare (agentii de publicitate online). Dar știi cum e, e bine să fii recunoscător pentru ce ai și să îți dorești să crești constant.
Deși ești mulțumit de rezultatele campaniilor tale de promovare, simți că poți mai mult. Simți că poți să îmbunătățești rentabilitatea campaniilor tale de promovare.
Iar asta face ca firmele să nu fie în siguranță atunci când vine vorba de GDPR. Practic, firmele își asumă riscuri legale.
Firmele nu pot crea o relație bazată pe încredere cu clientul dacă nu folosesc legal datele acestuia. Lipsa încrederii duce la oportunități de vânzări pierdute și la pierderea unor clienți existenți.
Am structurat cele mai importante lucruri pe care trebuie să le cunoști legate de retargeting în campaniile pe Facebook (agentii de publicitate online) :
1. Fă setările corect în funcție de tipurile de produse pe care le oferi
Remarketingul trebuie să se axeze pe persoanele care au intrat la tine pe site. Utilizatorii care au ajuns pe site-ul tău poartă denumirea de public fierbinte.
Poți targeta cu campania ta de promovare persoanele care ți-au văzut produsele, au introdus un produș în coș, au ajuns la checkout sau care au mai cumparat în trecut de la tine (clienti existenti).
Aceste persoane sunt mult mai ușor de persuadat în a-ți cumpăra produsele prin raportare la publicul rece. De ce să te concentrezi doar pe ziua de azi și de mâine (viitorii clienți), când deja ai stabilit o relație cu clienții care au intrat ieri (sau în trecut) pe site-ul tău? E ca și cum ai fugi continuu după oameni care nu te cunosc, iar pe cei care te cunosc și care au arătat un interes față de produsul tău alegi să îi ignori.

Dacă ai produse cu un preț accesibil, poți selecta ca retargetingul să targeteze doar persoanele care au interacționat cu site-ul tău în ultimele 14 zile. Dacă ai produse cu un preț premium, poți merge cu retargetingul până la 60 de zile (nu aș recomanda să retargetezi pe o perioadă mai mare de timp decât dacă nu ai făcut deloc retargeting până acum, dar și în acest caz s-ar putea dovedi ca fiind ineficient un astfel de retargeting).
Există agentii de publicitate online care îți spun să faci campanii de remarketing, dar nu îți spun și cum să faci asta. Secretul e să le introduci la audiențe custom și să faci audiențe personalizate cu oamenii care ți-au vizualizat produsele, au adăugat în coș (dar n-au și cumpărat) și care au ajuns la finalizarea comenzii, dar n-au mai finalizat-o din varii motive.
2. Fă campania cu un buget mult mai mic decât campania principală pe care ai setat-o pentru public rece
Gândește-te că publicul care a intrat pe site-ul tău și care a ajuns poate să adauge un produs in coș ori să facă un checkout este mult mai mic decât publicul care ți-a văzut reclama.
Sugestia mea ar fi să aloci maximum 15-20% din fondurile tale către campania de retargeting.
Dacă aloci mai mult buget riști să îți saturezi rapid audiența și eficiența retargetingului tău să scadă, deoarece afișezi aceeași reclamă cu o frecvență foarte mare acelorași utilizatori.
Dacă ai un buget de 1.000 de lei, de exemplu, direcționezi 200 de lei către retargeting (agentii de publicitate online).
Știi că în antreprenoriat lucrurile care funcționează au la bază tactici și strategii (o agentie de publicitate online construiește metode și tactici de promovare). Ca orice antreprenor implicat, vrei să dezvolți tactici și strategii în afacerea ta care să aducă rezultate în afacerea ta.
Toamna se numără bobocii. Tu numără bobocii în luna octombrie alegând să faci reclame cu West Ads!