Fă reclame pe Facebook ca marile companii (totul explicat ca unui copil) – agentie digital marketing

Fă reclame pe Facebook ca marile companii (totul explicat ca unui copil) – agentie digital marketing

agentie digital marketing

Fă reclame pe Facebook ca marile companii (totul explicat ca unui copil) – agentie digital marketing

Ai văzut pe Facebook acele reclame de tip carousel. Dădeai scroll liniștit, te uitai peste fotografiile prietenilor și cunoștințelor ce îți apăreau pe Facebook și dintr-o dată te-ai trezit cu produse care erau afișate pe Facebook (agentie digital marketing).

Evident, era vorba de produsele unor companii. Și… ce să vezi? Dacă apăsai click pe unul dintre produse, erai redirecționat pe pagina produsului respectiv.

Un lucru interesant de care ți-ai dat seama este că reclama carousel îți afișează fix ultimul produs pe care l-ai văzut pe site-ul companiei (asta dacă ai intrat deja pe site-ul companiei care îți afișează reclamele pe Facebook).

Reclamele de tip carousel îți pot scădea costul per conversie și îți pot mări profitabilitatea (îți spunem noi, după ce am testat mii de reclame ca agentie digital marketing)!

Uite ce trebuie să faci pentru a putea face reclame la fel ca marile companii (reclame carousel):

1. Creează un feed de produse în site-ul tău

Probabil că stai și te întrebi acum, ce e acela un data feed sau feed de date? Adevărul e că acest concept este comun pentru un media buying sau un specialist în marketing, dar nu și pentru un antreprenor.

Un data feed este un link care conține informații în legătură cu toate produsele pe care tu le ai introduse pe site. Dacă tu, de exemplu, schimbi prețul unui produs sau numele său, acest lucru se va actualiza automat în acest data feed (care de fapt e un fișier prezentat sub forma unui link) la 24 de ore de la data la care ai făcut modificarea.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    Pentru a crea acest data feed, poți folosi un plugin sau o aplicație de pe platforma pe care tu o folosești pentru site-ul tău de comerț electronic. De exemplu, în WordPress există numeroase plugin-uri prin care poți genera un data feed (ca agentie de digital marketing, știm că poți folosi CTX Feed, de exemplu pentru acest lucru).

    Link-ul generat îl vei introduce ulterior în contul tău de publicitate de pe Facebook Ads. Dar, te invit să citești mai multe despre asta mai jos.

    2. Introdu data feed-ul în Commerce Manager

    Trebuie să spunem mai multe? Ești la un click distanță de a crea prima ta reclamă carousel!

    Intră în Commerce Managel și apasă click pe Data Sources (Surse de date).

    Mai apoi, vei vedea un buton albastru (creează un nou flux de date), apeși click pe el, introduci DATA FEED URL (link-ul generat de plugin sau de aplicație) și ai terminat-o cu reclamele ineficiente pe Facebook!

    Spune stop reclamelor cu fotografii, începe de azi să rulezi reclame carousel.

    Reclamele carousel sunt:

     

    Dinamice – afișează potențialului tău client ca prim produs în carousel, produsul văzut ultima dată pe site;

    Revoluționare – învață care sunt produsele pe care clienții apasă click cel mai des. Apoi, acestea vor fi afișate între primele produse întotdeauna;

    Neobișnuite – utilizatorul nu vede des în feed astfel de postări / reclame, așadar, cel mai probabil vor capta atenția.

    Click mai jos și obține o ședință gratuită cu noi!