Te chinui să obții clienți noi? – Firma marketing

Zi de zi vrei mai mulți clienți (firma marketing), dar...
Parcă e o luptă să obții clienți noi fara sa lucrezi cu o firma de marketing. Rulezi reclame prin Facebook Ads pentru afacerea ta, dar nu observi rezultate…
Pare că utilizatorii îți văd reclamele, dar evită să cumpere. Simți că pierzi lupta cu competitorii tăi în atragerea de clienți noi din reclame.
Nimeni nu îți spune (decât o firma marketing) că de fapt tu nu pierzi lupta cu competitorii tăi neapărat, ci audiența ta nu e puternică. Publicul respectiv nu e atât de potent încât să îți cumpere produsul sau serviciul.
Dacă îți dorești să obții vânzări în urma reclamelor rulate prin Facebook Ads, iată cum să găsești o audiență puternică pentru publicul rece:
1. Testează mai multe audiențe bazate pe interese
Cum pot afișa reclame prospecților interesați de reclamele mele?
Testează mai multe audiențe. Poți să targetezi publicul tău țintă pe bază de interese.
Să spunem că vinzi mașini. Vrei să faci reclame precum o firma marketing și să le ceri utilizatorilor de Facebook să completeze un formular pentru a se prezenta la un test drive.
Poți să targetezi publicul tău țintă cu interese singulare sau combinate (stacked). Uite ce poți face:
– Poți să targetezi audiența ta pe baza unui singur interes, să spunem persoanele interesate de leasing;
– Poți targeta audiența ta în baza mai multor interese, persoane care au o mașină veche, sunt în căutarea unui credit pentru a-și schimba mașina și sunt pasionate de mașini, în general. Astfel, vei avea 3 interese pe care le vei targeta.
Tot ce trebuie să faci este să te ,,joci” cu aceste tipuri de targetări pentru a vedea care îți aduce cele mai bune rezultate. O firma marketing analizează care dintre aceste abordări aduce cele mai bune rezultate și direcționează bugetul către abordarea respectivă! Asta trebuie să faci și tu!
Nu uita să îți monitorizezi performanțele campaniilor de promovare și să maximizezi impactul campaniilor tale publicitare.

2. Testează audiențele broad
Audiența broad înseamnă să targetezi persoanele doar în funcție de vârstă, sex și locație. Practic, te vei folosi de date demografice pentru a-ți targeta audiența.
Nu vei seta interesa la nivelul acestei campanii.
Dacă știi că avatarul tău de client are o vârstă cuprinsă între 25-45 de ani, poți să faci această optimizare în campania ta. Dacă te adresezi doar femeilor, poți să setezi reclama astfel încât să fie afișată doar femeilor.
Algoritmul Facebook a învățat de-a lungul timpului cu ajutorul pixelilor pe care îi deține cine sunt cei mai promițători clienți în funcție de nișă. O firma marketing îți spune un secret.
Facebook probabil deja cunoaște cine sunt persoanele interesate de produsele sau serviciile pe care le oferi. Astfel, Facebook va putea găsi de unul singur (fără ca tu să targetezi oamenii în funcție de interese) cine sunt acei oameni care vor cumpăra produsele sau serviciile tale.
Atenție! În general, dacă ai un cont nou de publicitiate și un pixel fără date, scad șansele de a obține rezultate prin această modalitate de targetare. Dar, cu siguranță, merită testată. Marketingul e un test continuu.