Faci o mare greșeală dacă ignori creativul – Agentie de marketing digital Hunedoara

Faci o greșeală dacă nu acorzi atenție creativului! 80% dintre rezultatele campaniei tale de marketing sunt obținute datorită creativului folosit (în Meta și TikTok Ads)!
Mereu ești în căutare de tactici / tehnici noi pe care să le aplici în campaniile de marketing. Te gândești că poate ești la o setare distanță de a-ți dubla rentabilitatea reclamelor tale.
A seta corect campania reprezintă un lucru important. Și poate juca un rol fundamental în a obține sau nu rezultate în urma promovării.
Dacă vrei să creezi campanii de marketing care convertesc, acordă mai multă atenție creativului!
Care sunt elementele pe care să te concentrezi atunci când creezi creativele campaniilor tale de marketing (agentie de marketing digital Deva Hunedoara)?
Mereu ești în căutare de tactici / tehnici noi pe care să le aplici în campaniile de marketing. Te gândești că poate ești la o setare distanță de a-ți dubla rentabilitatea reclamelor tale.
A seta corect campania reprezintă un lucru important. Și poate juca un rol fundamental în a obține sau nu rezultate în urma promovării.
Dacă vrei să creezi campanii de marketing care convertesc, acordă mai multă atenție creativului!
Care sunt elementele pe care să te concentrezi atunci când creezi creativele campaniilor tale de marketing (agentie de marketing Deva Hunedoara)?
1. Vezi dacă pozele funcționează pentru publicul tău țintă
În funcție de avatarul tău de client, pozele pot funcționa sau nu. Ți-ai spus probabil de mai multe ori că îți e ușor să faci reclame cu poze (agentie de marketing digital Deva, Hunedoara).
Nu necesită atât de mult efort neapărat și ți-e ușor să dai drumul la campaniile de marketing folosind poze.
Chiar dacă nu necesită o investiție așa de mare de timp, s-ar putea ca pozele să nu funcționeze atât de bine.
Însă, testează, observă comportamentul digital al avatarului tău de client și vezi dacă acesta convertește atunci când tu folosești poze în reclame. (agentie de marketing digital Deva Hunedoara)
Creativul care îți poate aduce cele mai bune rezultate este…

2. Reel-ul sau videoclipul de durată mai scurtă
Și reel-urile funcționează bine, mai ales, acolo unde există oameni. Dacă tu folosești oameni în videoclipurile tale, acestea vor converti mai bine.
Și, nu, nu e momentul să îți spui că n-ai cameră video profesională, echipamentel profesionale de filmat etc. Poți filma totul cu telefonul mobil.
Poate părea surprinzător, dar reclamele filmate cu telefonul mobil au rezultate mai bune decât cele filmate & editate profesional.
Efortul pentru a crea un reel este mai mare. Și durează mai mult și să-l editezi. Însă, dacă creezi un reel care să capteze foarte bine atenția avatarului tău de client și care să fie relevant pentru acesta… poți să îți reduci costul de conversie și cu 200% sau mai mult.
Încă n-ai creat primul reel? Ridică-te de pe scaun sau din pat și treci la treabă. Următoarea ta campanie de marketing așteaptă să încarci un video în contul de publicitate.