Lași algoritmul Facebook liber sau îi impui limitări? Firma marketing

Poate țin eu algoritmul în loc ca antreprenor..
Gândul ți-a zburat.. și te-ai gândit că e posibil ca tu, antreprenorul, să ții în loc algoritmul Facebook (firma marketing). Poate chiar tu pui frână algoritmului în a-ți aduce rezultate mai bune.
Îți promit că după citirea acestui material, vei afla cum funcționează mai bine algoritmul Facebook. Dar… și cum îți aduce cele mai bune rezultate (firma marketing).
Descoperă cu ce fel de targetare funcționează mai bine algoritmul Facebook și care dintre abordări este mai scalabilă pe termen lung:
1. Targetare bazată pe interese
Acest tip de targetare funcționează, în special, acolo unde ai un public foarte nișat. Dacă publicul tău e foarte nișat, atunci e posibil ca interesele să fie soluția potrivită pentru tine.
Targetarea bazată pe interese înseamnă faptul că vei targeta publicul tău țintă în baza unor interese relevante pentru acesta.
Această abordare poate duce la afișarea reclamelor unor clienți cu o intenție de cumpărare mai puternică. Însă, o targetare bazată pe interese înseamnă să restrângi puțin algoritmul Facebook în materie de targetare.
Află că o firma de marketing folosește o astfel de targetare doar acolo unde există un public foarte nișat.

2. Targetare Broad
Cea mai recomandată tactică de targetare din prezent este targetarea broad. Toți vorbesc de targetarea broad. Dar ce înseamnă mai exact acest lucru?
Îți vei targeta publicul tău țintă doar pe bază de locație și, eventual, sex.
Vârsta o vei lăsa la 18-65+ ca setări, în general.
Algoritmul Facebook funcționează foarte bine pe audiențe cât mai mari. El e capabil să găsească singur publicul care convertește cel mai bine în funcție de nișa în care te afli.
Tocmai datorită acestui motiv se vorbește din ce în ce mai des de abordarea broad. Acest tip de targetare poate fi mai eficientă pe termen lung. În plus, poate fi mai ușor să eficient să scalezi cu o astfel de targetare fără să te confrunți cu creșterea costurilor reclamelor.
3. Limităm algoritmul sau îl lăsăm ,,liber”?
În general, ar fi bine să lăsăm algoritmul ,,liber”. Hrănirea mașinăriei (a algoritmului) cu cât mai multe date și informații va face ca algoritmul să ia decizii mai corespunzătoare pentru reclamele noastre.
Dacă algoritmii se schimbă, noi nu schimbăm niciodată faptul că oferim consultanță gratuită. Dacă vrei să apeși accelerația în reclamele tale pe Facebook, vino să lucrezi cu o firma de marketing și să câștigăm împreună Raliul Marketingului!