Fiecare leu investit în reclamele pe Google te îndepărtează de obiectiv? Servicii Google Ads

Fiecare leu investit în reclamele pe Google te îndepărtează de obiectiv? Servicii Google Ads

Servicii Google Ads

Ai crezut că ecuația e simplă.

Pui 1 leu și tre să obții măcar 3 lei înapoi din reclamele pe Google. Folosind o analogie, te-ai gândit că investești și tu 1.000 de lei în reclamele pe Google și vei face vânzări de 3.000 de lei. În calitate de media buyer sau om de marketing care prestează servicii Google Ads, îți spun că lucrurile nu stau întotdeauna astfel.

Ce ar fi dacă toți banii investiți în Google ar munci pentru tine și ți-ar aduce profitabilitate? Vezi ce poți îmbunătăți în strategia ta de licitare de la un media buyer care oferă servicii Google Ads.

Uite ce poți face pentru a-ți optimiza strategia de licitare:

Aproape orice specialist care prestează servicii Google Ads te-ar sfătui să faci acest lucru. Asta.. dacă e un specialist onest, care luptă împreună cu tine pentru rezultate și care știe destul de bine ce are de făcut.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    De ce dacă stabilești un target CPA nu vei avea rezultate cu o campanie de Google Ads nouă?

    Răspunsul este unul destul de simplu. Practic, prin această setare limitezi algoritmul. Tu îi spui că la fiecare 100 lei investiți, ai vrea o comandă. Și el va încerca să optimizeze în funcție de asta.

    Dar, tu ar trebui să lași algoritmul liber, să dai frâu liber algoritmului. E posibil ca el să poată aduce cu 100 de lei 3 achizitii. Peste 3 săptămâni să aducă 4 achiziții. Un target CPA ar trebui setat doar odată ce campania s-a stabilizat.

    Altfel, Google nu va putea să aducă cele mai bune rezultate pentru reclama ta și nu vei lăsa loc algoritmului să îți aducă cele mai bune rezultate posibile.

    2. Ce să folosesc în materie de licitare? Maximize Conversions sau Maximize Conversion Value?

    Un expert care îți oferă servicii Google Ads ți-ar pune două întrebări oneste:

     

    –  Ai nevoie să îți crești baza de date cu clienții? Sau…

     

    – Vrei să ai o rentabilitate cât mai mare a reclamelor și să obții vânzări de valoare cât mai mare?

     

    Maximize Conversions are menirea de a-ți aduce cât mai multe achiziții, spre exemplu. În schimb, Maximize Conversion Value are rolul de a-ți aduce achiziții care să ofere reclamelor tale o rentabilitate cât mai mare.

     

    În general, ai putea folosi Maximize Conversion Value ca strategie de licitare.

    Trebuie să spunem mai multe? Apasă click mai jos și planifică o ședință gratuită cu noi!