Îngrijorat de modul în care îți faci promovare?

Nu credeai că e posibil să fii pe minus după ce îți promovezi afacerea în online. De câteva luni îți promovezi afacerea, dar nici măcar pe 0 nu ieși la sfârșit de lună.
E foarte bine să preiei inițiativa și să-ți promovezi afacerea. Este perfect corect să încerci să te promovezi și să îți dorești creșterea afacerii tale (prin promovare).
Însă, realitatea e că acolo unde tu nu reușeti să faci o promovare eficientă, descurajarea și deznădejdea încep să apară. Te întrebi unde ai greșit, dacă produsul sau serviciul tău nu este bun sau dacă se merită să mai încerci.
În calitate de expert în marketing digital, am întâlnit zeci de antreprenori care erau în aceeași situație ca tine.
Există mai multe setări pe care le poți face în promovare și care îți pot afecta rentabilitatea reclamelor. Vezi acum care sunt acele greșeli pe care le poți face în promovare și care îți pot afecta eficiența reclamelor tale, indiferent de platforma pe care te promovezi:
1. Faci schimbări în campaniile de promovare în primele 48-72 de ore de când le pornești
Acesta este un document prin care firma solicită acor
Putem recunoaște că toți facem această greșeală la început? Aproape orice antreprenor care începe să-și promoveze afacerea face această greșeală la început.
În primele 48-72 de ore, o campanie de promovare doar se stabilizează. Tocmai datorită acestu motiv, este foarte important să nu modifici nimic în campania respectivă și să nu te atingi de ea în primele 48-72 de ore. Acest lucru este valabil pentru platformele Facebook și Tik-Tok.
dul clientului pentru folosirea datelor sale.

În schimb, pentru platforma Google, este bine să aștepți 7 zile și uneori chiar și mai mult, înainte de a face modificări în campaniile de promovare. Unei campanii de promovare prin Google Ads îi va lua mai mult timp să se stabilizeze decât unei campanii de promovare prin Facebook Ads și Tik-Tok Ads.
Orice modificare pe care o efectuezi în perioada în care campania se stabilizează, nu îi va permite să devină o campanie eficientă și rentabilă.
2. Schimbi bugetul drastic
Lucrul de care ,,suferim” când vedem că avem rezultate – mărim drastic bugetul!
Ai văzut că reclama merge, aduce rezultate astăzi și ce te-ai gândit? Măresc bugetul cu 300% și-mi măresc și vânzările cu 300%!
Gândește-te din nou! Orice modificare pe care o faci asupra bugetului tău cu mai mult de 15-20% din bugetul actual va duce reclama în learning phase (perioadă de învățare).
Așadar, orice scădere sau creștere de buget se face treptat și este bine să aștepți cel puțin 48 de ore între modificările de buget înainte de a face o altă modificare atunci când vorbim de Tik-Tok și Facebook Ads. Dacă discutăm despre promovarea prin Google Ads, atunci e recomandat să ai maxim o modificare a bugetului / săptămână. Altfel, riști ca reclama ta să intre din nou în perioada de învățare.
Iar.. în perioada de învățare reclamele sunt mai puțin eficiente, de obicei, și nu aduc chiar rezultatele dorite.
3. Când îți faci promovare, ai tendința de a schimba creativele pe care le folosești
Vezi că o campanie de promovare poate funcționează, dar nu chiar așa cum îți doreai și vrei să îmbunătățești lucrurile. Așa că schimbi creativele, deoarece te gândești că vei avea rezultate mai bune în urma acestei modificări.
Acest lucru poate fi adevărat în cazul în care rulezi reclame prin Google Ads. Acolo poți modifica sau introduce imagini noi pentru a crește calitatea campaniei tale de promovare. Dar, atunci când vorbim de reclamele de pe Tik-Tok și de promovarea pe Facebook, acest lucru nu trebuie să fie făcut. Nu vei face altceva decât să dai campania ta de promovare ,,peste cap” și să o duci din nou în learning phase.
Evită și tu greșelile de mai sus pentru a nu-ți destabiliza campaniile de promovare atunci când tu, de fapt, încerci să le optimizezi!