Mai Puține Campanii, Rezultate Mai Bune – Echipa De Marketing

Mai Puține Campanii, Rezultate Mai Bune – Echipa De Marketing

Marketingul online marketing

Ce Trebuie Să Aibă În Comun Antreprenorii Care Fac Reclame Pe Facebook? Mai Puține Campanii Și Mai Multe Creative!

Probabil până acum erai adeptul mai multor campanii de marketing. Creai o campanie în care introduceai 1-2 creative. Sistemul nou de învățare și livrare a reclamelor spune game over structurilor cu multe campanii și puține creative și start joc pentru o structură cu mai puține campanii și mai multe creative (echipa de marketing)

Totuși, asta nu înseamnă că nu o să-ți mai funcționeze deloc campaniile cu mai puține creative, doar că vor ajunge rapid la epuizare.

Imaginează-ți cum campaniile tale de marketing au costuri eficiente și performează exact așa cum îți dorești cu o structură simplificată, dar bine consolidată (echipa de marketing)

Pe bune, uite 2 elemente cruciale pe care să le implementezi atunci când vine vorba de Facebook Ads:

1. Testează mai multe creative

Efectuează mai multe teste față perioada anterioară. Iar când spun acest lucru nu mă refer neapărat la volum sau numărul campaniilor de test, ci la volumul de creative.

Testează unghiuri diferite. Testează ,,țipete”, nu șoapte (echipa de marketing).

Poți să testezi următoarele tipuri de creative: arată procesul prin care este creat produsul vostru, arată scene din spatele ușilor închise (”behind the scenes”), folosește testimoniale sau recenzii de la clienți, testează chiar și meme ads.

Mai apoi, urmărește clar care dintre aceste creative se dovedesc eficiente sau care dintre aceste creative aduc rezultate bune.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    2. Urmărește îndeaproape cum funcționează reclamele tale

    Nu lăsa reclamele pe pilot automat fără să verifici frecvent indicatorii de măsurare ai performanțelor. Atunci când algoritmii se modifică, deseori acest lucru vine la pachet cu provocări în materie de performanță și cu instabilitate.

    Intră în contul tău de publicitate și urmărește KPI-urile campaniei tale de marketing – echipa de marketing.

    Dacă observi că o campanie nu mai perfomează, nu te atașa emoțional de faptul că a funcționat bine pentru o x perioadă de timp, stabilește când o vei opri dacă nu se restabilizează.

    Planifică o ședință gratuită pentru a-ți crește profitabilitatea reclamelor!