Nu mai arunca banii afacerii pe reclamele Google! Marketing agency

Spune-mi dacă îți e cunoscută următoarea situație:
Ai rulat reclame prin Google Ads, dar nu ai avut rentabilitate a reclamelor. Ai făcut reclame, dar pur și simplu erau incredibil de ineficiente (marketing agency)
Banii se duceau, dar rezultatele nu veneau. Te-ai gândit că e mai bine să nu te promovezi decât să te promovezi fără niciun rezultat. Dar, în același timp, apărea în mintea ta un gând care-ți spunea: ,,Cum voi crește afacerea sau cum voi atrage potențiali noi clienți dacă nu mă promovez în online?”…
Dar, în același timp, apărea și celălalt gând care-ți spunea ,,Nu vezi cât de ineficient e ceea ce faci acum cu reclamele?”. Și uite așa n-ai mai știut încotro să te îndrepți.
O cauză care poate face ca reclamele tale pe Google să fie ineficiente este alegerea unui tip greșit de campanie. Vezi care sunt tipurile de campanii de pe Google Ads și cum pot să fie folosite (la fel cum le foloseste si o agentie marketing – marketing agency):
Vezi ce fel de campanii poți crea în Google Ads
Campania de tip search – poate fi folosită pentru vânzări sau pentru a atrage public nou pe site-ul tău. În campania de tip search, targetezi publicul tău țintă în funcție de cuvintele cheie pe care le caută pe Google. Campania de tip search este o reclamă de tip text pe care utilizatorul o vede atunci când caută pe Google produsele sau serviciile tale.

Campania de tip display – Este o campanie pe care o poți afișa pentru a atrage noi utilizatori pe site-ul tău sau pe care o poți folosi în remarketing. Campania display este o campanie în care îți e permis să afișezi imagini publicului tău țintă. O reclamă de tip Display poate fi afișată pe site-urile web ale terților care permit afișarea de reclame Google. Se bazează pe bannere de diferite dimensiuni care sunt afișate pe mai multe site-uri.
Campanie de tip App – se referă la descărcarea unei aplicații pe telefonul mobil (valabil doar dacă ai o aplicație dezvoltată).
Campanie de tip lead generation – această campanie o folosești dacă prestezi servicii și îți dorești ca un potențial client să completeze un formular sau să te contacteze telefonic. Acest tip de campanie poate fi folosit pentru a atrage noi clienți pentru business-ul tău, adică cu scopul de a genera noi vânzări.
Campanie de tip Performance Max – aceasta este campania preferată de către Google în utlima perioadă și pe care platforma o ,,scoate în față”. Acest tip de campanie înglobează toate campaniile de mai sus și îți permite să îți afișezi reclama pe toate formatele puse la dispoziție de Google. Această campanie poate fi folosită atât în retargeting, cât și către public rece.
Încearcă acum să creezi o nouă campanie de tip Google cu noile informații. Nu uita, cu o cunoaștere superioară poți merge la acțiuni superioare.