Nu-ți risipii banii în campanii de promovare fără a avea rezultate! Agentie digital

Nu-ți risipii banii în campanii de promovare fără a avea rezultate! Agentie digital

agentie digital

Nu-ți risipii banii în campanii de promovare fără a avea rezultate! Agentie digital

Marketingul plătit poate părea extrem de tentant pentru un antreprenor. Îți trec prin minte tot felul de scenarii. De la ,,dacă nu risc și mă mulțumesc cu ce am” până la ,,ce ar fi să risc și să fac mai multe vânzări?”. Și gândidu-te la bucuria de a câștiga, de obicei, vei risca (agentie digital).

Dacă știi că poți obține mai mult, de ce să te limitezi la ceea ce ai, așa-i?

Am descoperit o metodă prin care poți observa dacă marketingul plătit (Facebook ads) e potrivit pentru business-ul tău fără a cheltui banii fără a obține vreun rezultat.

Am deconstruit mai jos metoda prin care poți vedea dacă reclamele plătite funcționează în contextul tău de business:

1. Testează cu bugete mici diferite abordări

Se spune că doar cu răbdarea poți să treci marea. Ai răbdare și cu marketingul afacerii tale.

Investește mai puțini bani, dar constant și testează constant. Ia decizii bazate pe date, precum o agentie de marketing digital (agentie digital).

Poți să îți scazi costul per click și să obții mai mult trafic pe site-ul tău prin targetarea unei audiențe potrivite și împachetarea unui mesaj potrivit pentru avatarul tău de client. Astfel, vei crește rata de conversie și, implicit, vânzările firmei tale.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    Dar, pentru a găsi publicul tău țintă și pentru a găsi povestea cu care rezonează avatarul tău de client, e necesar să faci teste. Testează cu bugete de 150-200 de lei diferite abordări, pentru a vedea ce funcționează și ce nu. Poți lăsa testul să decurgă pe o perioadă de 48 de ore sau 72 de ore. Dacă vrei să testezi mai rapid, poți lăsa testul să decurgă și 24 de ore, deși reclamele au nevoie de ceva mai mult timp pentru a se stabiliza.

    Pentru a testa reclamele pe Facebook îți recomand să folosești bugetarea prin LIFETIME BUDGET (agentie digital).

    2. Asta e ceea ce spun experții (agentie digital) despre Lifetime Budget

    Lifetime Budget e o metodă inteligentă de a aloca fondurile tale de marketing.

    O poți folosi, în special, în perioada de testare.

    Această metodă de licitare îți permite să selectezi bugetul total al campaniei tale de marketing (să spunem 150 de lei). Dacă reclamele vor rula 72 de ore, ar trebui să investești cei 150 de lei în cele 72 de ore.

    Lucrul interesant e că nu vei investi 50 lei/zi în marketing. Lifetime Budget îi permite Facebook-ului să investească bugetul tău de marketing în funcție de rezultatele obținute.

    În zilele cu rezultate bune se vor investi mai mult de 50 lei/zi. Iar în zilele în care nu sunt rezultate, Facebook-ul va investi mai puțin de 50 de lei / zi.

    Copacii încep să aibă frunzele ruginii, tu începe să faci marketingul tău să strălucească și să-ți facă zilele mai colorate datorită rezultatelor folosind testarea!

    Te invit la o ședință gratuită pentru a afla mai multe despre modul în care poți realiza testarea în compania ta. Click pe buton și planifică o ședință gratuită cu noi!