Poate părea o nebunie, dar lași bani pe masă fără remarketing – agentie digital

Cea mai bună modalitate de a recupera clienții pierduți ca o agentie de marketing (agentie digital)
Se pare că lumea adaugă produsele tale în coș. Uneori oamenii chiar ajung la finalizarea comenzii, dar nu plasează comanda (agentie digital).
Te întrebi: ,,am o problemă cu site-ul? De ce nu convertesc acești oameni în clienți?”. Și uite așa începi să faci teste sau să te gândești că ar putea fi ceva în neregulă cu site-ul (P.S.: poate e posibil să fie o problemă și cu site-ul, dar trebuie să analizezi modul în care clientul interacționează cu site-ul tău).
Dar… dacă ajungi la concluzia că problema nu e site-ul tău (agentie digital), un lucru fundamental pe care trebuie să îl faci este remarketingul prin reclamele pe Facebook.
Remarketing-ul explicat în doar 2 minute – de la teorie la practică:
1. Cum faci remarketingul în Facebook Ads?
Nimic mai simplu!
Intri în Ads Manager – adsmanager.facebook.com – te duci la secțiunea Audiences (audiențe) și cu ajutorul pixelului poți crea audiențe personalizate.
Audiențele personalizate pot fi create cu butonul albastru din colțul din stânga sus – Create custom audiences. Poți crea audiențe personalizate cu persoane care au adăugat produsul în coș ori care au ajuns la checkout.

Când ai soluțiile la îndemână totul devine mai eficient și mai rapid!
2. Lucrul pe care trebuie să îl faci atunci când pui în practică remarketingul
La secțiunea de ad set (grupul de reclame), ai la un moment dat o secțiune legată de audiențe custom sau audiențe personalizate (agentie digital).
În această secțiune, vei putea să introduci audiențele custom pe care le-ai creat în contul tău de publicitate.
Remarketingul se realizează în funcție de cât de accesibile sunt produsele tale. Dacă ai un produs cu o valoare mică, nu face sens să faci remarketing pentru o perioadă lungă de timp.
Poate fi de ajuns să targetezi, de exemplu, persoanele care au adăugat în coșul de cumpărături produsele tale în ultimele 7 zile.
În schimb, dacă ai un produs mai scump, poți face remarketing și până la 50-60 de zile, pentru că potențialul client are nevoie de mai mult timp pentru a lua decizia.
În secțiunea audiențe custom, vei introduce, de exemplu: persoanele care au văzut produsele de pe site-ul tău în ultimele 7 zile, persoanele care au adăugat produse în coș în ultimele 7 zile și persoanele care au făcut check-out în ultimele 7 zile