Promovare Facebook – Încearcă acest sfat pentru a identifica campania câștigătoare

Promovare Facebook – Încearcă acest sfat pentru a identifica campania câștigătoare

PROMOVARE FACEBOOK

Visezi să îți dublezi rezultatele pe care le obții din Meta Ads (promovare facebook)?

Cel mai probabil răspunsul la această întrebare este DA (promovare Facebook).

Ești antreprenor în e-commerce și nișa ta îți permite să faci promovare pe Facebook. De îndată ce afacerea ta a început să crească, ai început să investești bugete mai mari și în promovarea pe Facebook.

Ai început să fii din ce în ce mai atent la modul în care faci marketing digital. Ți-ai dat seama că promovarea prin Facebook (promovare Facebook) te ajută să îți crești afacerea.

Dacă îți dorești să îți dublezi rezultatele din promovarea pe Facebook, am o super recomandare pentru tine.

Uite ce ar trebui să analizezi pentru a identifica corect campania de promovare sau reclama câștigătoare:

1. Analizează costul / rezultatul dorit

Cel mai important lucru în marketing este costul / acțiunea pe care îți dorești să o facă utilizatorul. Uită-te care e costul pe care îl ai pentru conversia dorită.

Fiecare afacere are un obiectiv atunci când se promovează pe rețelele de socializare (promovare Facebook). Dacă ești antreprenor în e-commerce, poate că vrei ca utilizatorul să facă o achiziție. Dacă ești antreprenor în nișa serviciilor, ai nevoie de lead-ul clienților tăi.

Asta e cea mai importantă metrică pe care să o urmărești – costul / conversie.

Important: pentru a identifica corect campania sau reclama câștigătoare, e necesar să verifici și alte metrice.

consultanta GDPR servicii DPO externalizate consultant GDPR bucuresti

    2. Uită-te la costurile celorlalți indicatori importanți.

    Ai nevoie să investești 100 de € și să faci 200 € din promovarea pe Facebook?

    Iată la ce să fii atent, astfel încât să direcționezi cea mai mare parte din buget către campania ori reclama profitabilă.

    Uită-te, spre exemplu, la următoarele metrice: CPM (Cost per mille – Costul / 1000 de afișări), Cost per click, Cost per click (all) și cost per link click.

    Verifică și aceste metrice pe lângă costul / rezultat.

    S-ar putea să observi că deși ai un cost / rezultat bun, poate celelate metrice nu arată tocmai bine.

    Iar… asta te poate face să decizi că o altă campanie sau o altă reclamă ar putea fi mult mai profitabilă decât cea care avea cele mai multe conversii și cel mai bun cost / rezultat.

    Permite-mi să-ți ofer un exemplu pentru a te ajuta să înțelegi mai bine la ce mă refer:

    • ai două grupuri de reclame.
    • Un ad set are 15 adăugări în coș (cost de 20 de lei), iar un alt ad set are 13 adăugări în coș (cost de 22 lei). Dar, celelalte metrice îți arată că setul de reclame cu 15 adăugări în coș are costuri duble față de celălalt set de reclame.

    Observarea acestor mici detalii, te poate face să investești mai mulți bani în a doua campanie. Și… să obții rezultate mult mai bune în business-ul tău pe termen lung.

    În 5-10 minute poți descoperi care e campania câștigătoare sau setul de reclame câștigător. Și investindu-ți banii în campania cea mai eficientă, tot marketingul tău va fi mai eficient (promovare Facebook).

    Adică, și profitul tău va fi mai mare.

    Mai sunt doar 3 locuri la consultanța gratuită din luna aceasta.Click pe buton și programează o consultanță gratuită pentru a obține vânzări repetate în afacerea ta!