Protectia datelor cu caracter personal – O greșeală

Protectia datelor cu caracter personal – O greșeală

protectia datelor cu caracter personal

O situație în care se regăsesc mare parte din antreprenorii români în legătură cu protecția datelor cu caracter personal

Protectia datelor cu caracter personal cauzează stres antreprenorului român. Antreprenorul român nu știe care e valoarea GDPR-ului, dar știe că se aplică amenzi.

Gândul că poți suferi daune financiare te face să te stresezi. Însă, nu mereu se aplică amenzi de 4% din cifra de afaceri.

Dacă decizi să nu faci nimic legat de protectia datelor cu caracter personal, atunci îți asumi riscul ca imaginea firmei tale să aibă de suferit pe termen lung.

Protectia datelor cu caracter personal inseamna urmatoarele:

1. Firma ta trebuie sa fie responsabila cu privire la folosirea datelor clientilor;

2. Asigurarea confidentialitatii asupra datelor clientilor și

3. Oferirea de control clienților tăi cu privire la folosirea datelor.

1. Firma ta trebuie sa fie responsabila cu privire la folosirea datelor clientilor;

Trebuie să documentezi fiecare acțiune pe care o iei în legătură cu datele cu caracter personal.

Responsabilitatea generală a firmei tale este de a păstra confidențialitatea asupra datelor cu caracter personal.

Verifică următoarele lucruri în firma ta: dacă ai implementat măsuri de securitate, dacă îți informezi clienții cu privire la folosirea datelor lor personale și locul în care păstrezi datele personale.

Pentru a avea siguranță în business, datele trebuie păstrate în Uniunea Europeană.

Dacă îți dorești să menții încrederea clienților în business-ul tău, ai nevoie să le spui ce vei face cu datele lor personale.

2. Asigurarea confidentialitatii asupra datelor clientilor și

Cel mai sigur mod prin care asiguri confidentialitatea datelor este prin implementarea de măsuri de securitate.

Protectia datelor cu caracter personal este eficientă atunci când implementezi următoarele măsuri de securitate:

– criptarea datelor cu caracter personal;

– utilizarea de antiviruși;

– utilizarea de parole;

– utilizarea unui manager de parole – recomandăm Last Pass;

– limitarea numărului de persoane care au acces la datele cu caracter personal;

– utilizarea unui VPN pentru traficul pe internet – sugestie Hide.me VPN.

Nu știi ce înseamnă un VPN? Imaginează-ți cum îți pui mâna peste tastele bancomatului atunci când îți introduci PIN-ul cardului. Asta face și VPN-ul. Permite ca toate informațiile pe care le introduci pe internet să devină incoerente.

3. Oferirea de control clienților tăi cu privire la folosirea datelor.

Prin protectia datelor cu caracter personal oferi control clienților tăi. Clienții tăi au mai mult control asupra datelor cu caracter personal.

Poți să le oferi clienților tăi posibilitatea de a-și exercita drepturile privind protectia datelor cu caracter personal.

Publică pe site-ul companiei tale formulare prin care clienții să își poată exercita drepturile privind protectia datelor cu caracter personal.

Clienții tăi vor simți astfel că îți pasă ca datele lor să rămână confidențiale.

PROGRAMEAZĂ O ÎNTÂLNIRE 1:1 CU NOI ȘI VEI OBȚINE UN AUDIT GDPR GRATUIT ÎN FIRMA TA!