Reclamele Tale Aduc Rezultate Mulțumitoare? Servicii De Marketing

Este de bază să rulezi orice reclamă de pe un cont de Facebook secundar. Iată cum am ajuns la această concluzie prestând servicii de marketing:
Este de bază să rulezi orice reclamă de pe un cont de Facebook secundar. Iată cum am ajuns la această concluzie prestând servicii de marketing:
1. Reclamele tale pot fi respinse
Orice reclamă poate fi respinsă. Uneori, acest lucru se poate întâmpla eronat, alteori încalci politicile Meta fără să îți dai seama.
Poți să soliciți o reevaluare a respingerii reclamei tale, dar uneori este posibil ca aceasta să rămână respinsă. Deși… poate tu chiar nu ai încălcat nicio politică. AI-ul poate marca reclama ca încălcând politicile Meta în mod eronat și e posibil ca reprezentații Facebook să nu o reactiveze după ce tu soliciți o reevaluare.

Cu cât ai mai multe reclame dezactivate, cu atât rișit ca pagina de business și pagina ta personală să fie ”flagged” (marcate). Dacă ai multe reclame respinse, acest lucru îți poate afecta contul de publicitate.
Și… în ultimă instanță, riști, ca pagina ta personală (de pe care publici reclamele) să fie blocată/restricționată.
2. Contul tău personal poate fi dezactivat
Dacă pentru tine, contul tău personal este unul important, evită să rulezi reclamele de pe acesta.
Riști ca acesta să fie restricționat / blocat.
Iar dacă nu ai acces la un reprezentant Meta de o înaltă calitate și nu ai cheltuit bugete foarte mari, sunt foarte mici șansele să recuperezi accesul la contul respectiv.
De ce să mai dai cu capul, când au dat cu capul cei care prestează servicii de marketing? Alege să folosești această soluție pentru a reduce riscul de a nu pierde accesul la contul tău personal de Facebook.